18 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Influencer'lardan az kullanılmış ürünler satışa çıktı...
Haberler

Influencer’lardan az kullanılmış ürünler satışa çıktı…

Gizem Yıldız
13 Aralık 2022
1 dk okuma

sahibinden.com’un 16 Aralık’a kadar devam edecek olan İkinci El Alışveriş Festivali’ne influencer’lardan rağbet var. Kullanmadığı ürünleri satmak isteyenlerle, ihtiyacı olan ürünleri almak isteyenleri buluşturan festival kapsamında alışverişçiler; Umut Eker’in jean ceketine, Cansu Dengey Acar’ın dönencesine, İrem Akdemir’in piliseli elbisesine sahip olabilecek. Böylece ürünlerin kullanım döngüsü uzatılacak…

sahibinden.com’un İkinci El Alışveriş Festivali başladı. Sosyal medyanın sevilen isimlerinden Cansu Dengey, Hakan Kütahya, İrem Akdemir, Merve Özkaynak, Umut Eker ve daha birçok ismin ürünlerini satışa çıkaracağı İkinci El Alışveriş Festivali 16 Aralık’a kadar devam edecek. Festival kapsamında “İkinci El & Sıfır Alışveriş Kategorisi”nde en az 5 ilan vererek çekilişe başvuran kullanıcılar; 5 adet iPhone 13, 25 adet İkinci Nesil Apple Airpod Kulaklık veya 50 adet 1.000 TL’lik Migros Dijital Alışveriş Kodu hediyelerinden birini kazanma şansı yakalayacak. 2 milyonun üzerinde aktif ilanın yer aldığı “İkinci El & Sıfır Alışveriş Kategorisi”nde ilan verilen eşyaların “Giyim”, “Anne Bebek veya Ev Dekorasyonu” alt kategorilerinde olması durumunda ise çekiliş hakkı ikiye katlanacak. Çekilişi kazanan şanslı isimlerin listesi 28 Aralık tarihinde yayınlanacak.

İkinci el kullanımı hem eşyanın hem de dünyanın ömrünü uzatıyor

sahibinden.com İkinci El Alışveriş Festivali ile kullanıcıları ikinci el kullanımına teşvik etmeyi amaçlayarak eşyaların yeniden kullanıma kazandırılmasına dikkat çekiyor. Pazaryeri, ikinci el kullanımını yaygınlaştırmanın sürdürülebilirliğe katkısını vurgulamak içinse iki yıldır “İkinci Elin Sürdürülebilirliğe Katkısı” raporunu yayınlıyor.

Dünya hızlı tüketim ürünlerinden vazgeçerken Türkiye dört elle sarılıyor

NielsenIQ’nun araştırmasına göre FMCG (hızlı tüketim ürünleri) pazarı dünya genelinde hacimsel olarak daralma kaydederken Türkiye pozitif olarak ayrışıyor. Zira pazarın 2022 yılının ilk 8 ayında yüzde 74’lük bir ciro büyümesi kaydettiği görülüyor. Büyümeyi sırtlayan kategorilerse atıştırmalık ve içecek grupları.
featured sahibinden.com
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
3 Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
4 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
5 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Perakendenin geleceğini yeniden tasarlayan güç: "Deneyim Pazarlaması"
Haberler
Perakendenin geleceğini yeniden tasarlayan güç: “Deneyim Pazarlaması”
Nafizcan Önder
16 Ağustos 2025
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Haberler
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Nafizcan Önder
2 Ağustos 2025
Spotify’dan liste tartışmalarına ilişkin net mesaj: "Ekibimizi hedef alan haberler doğru değil"
Haberler
Spotify’dan liste tartışmalarına ilişkin net mesaj: “Ekibimizi hedef alan haberler doğru değil”
İrem Alimoğlu
13 Ağustos 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.