1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Şok’un marka konseptini Seda Sayan ve annesi anlatacak

Marketing Türkiye
24 Mart 2012
2 dk okuma

Şok Market Genel Müdürü Mustafa Altındağ, 2012 yılında 1.5 milyar, 2015’te 5 milyar TL ciro hedeflediklerini belirterek, markalı ürünlerden oluşan yeni Şok konseptinin reklamlarında Seda Sayan ve annesinin rol alacağını söyledi. Şok Market Genel Müdürü Mustafa Altındağ, 2011 yılında 1.1 milyar TL olan ciroyu, 2012’de 1.5 milyar TL, 2015’te 5 milyar TL liraya çıkarmayı hedeflediklerini açıkladı. 2011’in ağustos ayında Yıldız Holding şirketlerinden Gözde Girişim liderliğinde satın alınan Şok Market’in, 2015 yılı sonunda market sayısını 2 bin 500’e çıkaracağını kaydeden Altındağ, Şok’un yeni konseptinin, Seda Sayan ve annesi Ayşe Gürsaçar ile tanıtılacağını belirterek, mağazalarda satılan ürünlerin yüzde 75 – 80’inin lider ve takip eden markalı ürünlerden oluşacağını söyledi.

 

Şok’un, yenilenen ‘markalı ürün’ konseptinin tanıtımı için düzenlenen basın toplantısında konuşan Altındağ, 2011 yılı sonunda 4 bin 500 olan çalışan sayısını 12 bin 500’e çıkarmayı ve perakende pazarından yüzde 5 pay almayı hedeflediklerini söyledi. Altındağ, 2012’de 250 yeni mağaza açarak, bazı verimsiz mağazaların kapatılacağını, yılsonu itibariyle 1400 mağazaya ulaşılacağını ifade etti. Altındağ, “Müşteri sayısını 11 milyondan 15 milyona çıkartacağız. 2012 yılında 1800 yeni istihdam sağlanacak” dedi. Altındağ, Avrupa ve Türkiye’deki indirim marketlerinin pazar payını değerlendirdi. Avrupa perakende pazarına bakıldığında indirim marketlerinin son 10 yılda ciro bazında yüzde 70’ler civarında büyüdüğünü ve pazar paylarını yüzde 20’lere ulaştırdığını gördükleri bilgisini veren Altındağ, Türkiye’deki trendin de benzer yönde ilerlediğini kaydetti. Altındağ, geçtiğimiz yıl Şok’un satın alımından önce KMG Ipsos şirketine yaptırılan araştırmada, her 100 kişiden 88’inin indirim marketlerine en az bir kez uğradığının tespit edildiğini bildirdi. İndirim marketleri pazarının 2009 – 2010 Mayıs döneminde yüzde 9.5 büyüyerek perakende pazarındaki payını yüzde 12.6’ya ulaştırdığına işaret eden Altındağ, yine aynı dönemde indirim marketlerinde bir yılda harcanan tutar yüzde 15’e yakın artarak 334 TL’den 384 TL’ye ulaştığını, bu trendin hızlanarak devam edeceğini öngördüklerini söyledi.

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Babalar Günü'nü kutlayan markalar!
Haberler
Babalar Günü’nü kutlayan markalar!
Sena Tufan
2 hafta önce
Gizli müşteri uyarıyor: "Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!"
Haberler
Gizli müşteri uyarıyor: “Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!”
Nafizcan Önder
31 Mayıs 2025
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi...
Haberler
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi…
Sena Tufan
1 Haziran 2025
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Haberler
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.