30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Clear'ın "Korkusuzlar"a desteği sürüyor! 

Clear’ın “Korkusuzlar”a desteği sürüyor! 

Nafizcan Önder
3 Ekim 2022
1 dk okuma

Başarı peşinde koşan herkesi, karşılaştığı engellere ve kafasındaki endişelere rağmen korkusuzca mücadele etmesi için yüreklendiren Clear, Türkiye Ampute Futbol Milli Takımına 2022 Dünya Ampute Şampiyonası’nda desteğini yayınladığı ikinci reklam filmiyle gözler önüne seriyor. Dünya Şampiyonası’nın başladığı tarih 30 Eylül’de yayınlanmaya başlayan reklam filmi, Clear’ın Türkiye Ampute Futbol Milli Takımı’nı desteklediği devam filmi olarak ekranlarda yerini alıyor.

Reklam filmi şampiyona boyunca Türkiye Ampute Milli Futbol Takımının korkusuzluğuna odaklanırken, Dünya Ampute Futbol Şampiyonası boyunca tüm Türkiye’nin destekleyeceği sporcularımızın maça çıkış anına atıfta bulunuyor. “Korkusuzlar” takımının her maça başlamadan önce söyleyeceği İstiklal Marşı’nın “Korkma” ile başlaması tüm ülkeyi şampiyona heyecanına ortak ediyor. Clear, Dünya Kupasında Türkiye Ampute Futbol Milli Takımına başarılar diliyor ve tüm Türkiye’yi milli takımımıza desteğe davet ediyor. 

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Unilever, Clear

Reklamveren Yetkilileri: Natali Kasap, Mert Orduoğlu, Ece Çetinkaya

Reklam Ajansı:  Mullenlowe İstanbul

Kreatif Direktör: Nadir Aydın 

Sanat Yönetmeni: Köksal Karabulut 

Metin Yazarı: Yiğit Ziğaloğlu 

Başkan Yardımcısı: Ceyda Coşkun 

Müşteri Süpervizörü: Gizem Dörtler Kosova 

Müşteri Temsilcisi: Bükem Özmen

Başkan Yardımcısı / VP Strateji: Yusuf Muslubaş 

Stratejik Planlama Direktörü: Alper Çetik 

Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Hülya Toptaş, Emirhan Akıncı 

Yapım Şirketi: DEPOfilm

Prodüktörler: Ender Sevim, Burak Erdener, Hakan Atasoy, Öykü Aytulun

Yönetmen: Elif Kalkan

Görüntü Yönetmeni: Yakup Algül

Prodüksiyon Sanat Yönetmeni: Uğur Arslan

Styling: İpek Oskay, Serra Kotiloğlu

Editör: Ahmet Sarımeşe 

Post Prodüksiyon Şirketi: İMAJ

Müzisyen: Caner Anar (Playjoy)

Pr Ajansı: Golin İstanbul

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

clear Mullenlowe İstanbul Unilever
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
Güncel Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Haberler
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Türkiye'deki Suriyelilerin yüzde 48'i kendini toplumun bir parçası olarak görüyor...
Haberler
Türkiye’deki Suriyelilerin yüzde 48’i kendini toplumun bir parçası olarak görüyor…
Marketing Türkiye
9 Eylül 2025
Meme kanserine dikkat çeken sokak sanatı: “Street Nipples”
Haberler
Meme kanserine dikkat çeken sokak sanatı: “Street Nipples”
Sena Tufan
4 hafta önce
NESCAFÉ Gold, "Bu Fincan Sanat Yolunda" ile 100 sanatçı gence ulaştı
Haberler
NESCAFÉ Gold, “Bu Fincan Sanat Yolunda” ile 100 sanatçı gence ulaştı
Sena Tufan
27 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.