21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yemeksepeti’nden kullanıcılarına sürdürülebilirlik odağında doğum günü kutlaması
Haberler

Yemeksepeti’nden kullanıcılarına sürdürülebilirlik odağında doğum günü kutlaması

Marketing Türkiye
4 Ekim 2022
2 dk okuma

Ofis ve saha operasyonlarından kaynaklanan karbon salımını dengeleme çalışmaları kapsamında “Yemeksepeti Ormanları” projesini hayata geçiren Yemeksepeti, sürdürülebilirlik konusunda farkındalığı yaygınlaştırmak amacıyla, kullanıcılarının doğum günleri için isimlerine özel video kutlamalarına bu ormanları da hediye olarak ekledi.

Sürdürülebilirlik ve çevre konusundaki çalışmalarıyla da Türkiye’nin öncü hızlı ticaret platformu Yemeksepeti, “Yemeksepeti Ormanları” projesi ile kullanıcılarının doğum günlerini çok özel bir mesajla kutluyor. İsimlerine özel kutlama videolarıyla kullanıcılarını daha önceki yıllarda da mutlu eden Yemeksepeti, sürdürülebilirlik çalışmaları konusundaki farkındalığı artırmak amacıyla, Yemeksepeti Ormanları projesini, “İyi ki Doydun” etkinliğiyle birleştirerek bu ormanları kullanıcılarına ithaf etti.

Yemeksepeti, karbon ayak izini dengeliyor

Yemeksepeti çalışanlarının katkısıyla Yemeksepeti ofisi ve Yemeksepeti Ormanları’nda gerçekleştirilen çekimlerde 750’den fazla isme özel video hazırlandı ve doğum günü olan kullanıcılara gösterilmeye başlandı.

Yemeksepeti’nin karbon ayak izi dengeleme projeleri, atmosfere salınan karbondioksite karşılık, aynı miktarda karbon tasarrufu sağlamayı hedefliyor. 2020’den beri tüm ofis ve depo operasyonları ile saha ekiplerinin yakıtlarından kaynaklanan karbon emisyonlarına karşılık gelmesi için, İzmit Derince bölgesinde iki ormanı doğaya kazandıran Yemeksepeti, elektrikli motosikletle teslimatı yaygınlaştırarak karbon ayak izini azaltma konusunda önemli bir adım daha attı.

Yemeksepeti’nin en dikkat çeken sürdürülebilirlik çalışmalarından biri olan “Yeşili Koruyalım” butonu sayesinde ise geçtiğimiz yıl toplam 926 ton daha az plastik tüketilmesi sağlandı.

Yemeksepeti, tüm ekosistemini harekete geçiriyor

Karbon ayak izini dengeleme çalışmalarının günümüzde tüm şirketler için öncelikli bir iş olması gerektiğini  söyleyen Yemeksepeti CMO’su Okan Erol, konuyla ilgili şunları söyledi:

“Yemeksepeti ailesi olarak tüm iş süreçlerimizde ve faaliyetlerimizde çevre ve gelecek konusunda sorumluluk üstlenen çalışmalar yürütüyoruz. Sürdürülebilirlik alanındaki projelerimize iş ortaklarımızı ve ekosistemimizde bulunan tüm kurumları ve bireyleri katmaya özen gösteriyoruz.

30 milyon aşkın kullanıcımızı uzun süredir doğum günlerinde isimlerine özel videolarla hatırlıyor ve yüzlerinde bir gülümseme oluşturuyorduk. Bu yıl ise doğum günü kutlama videolarımızı sürdürülebilirlik çalışmalarımızla birleştirerek, kullanıcılarımıza Yemeksepeti Ormanları üzerinden mesajlar vermeye başladık. Biliyoruz ki ağaçlar, karbondioksiti emerek atmosfere karışmasını engelleyen yeşil kalkanlarımız. Karbon ayak izimizi dengelemek için Sürdürülebilirlik Akademisi ve Ege Orman Vakfı ile yola çıkarak, yemyeşil bir projeye imza attık.”

Yemeksepeti Ormanları’yla “Yarın”a el uzatıyoruz

2020 yılındaki karbon emisyonlarına karşılık gelmesi için 20.100 adet fidanlık bir orman oluşturan Yemeksepeti; 2021 yılı için de bu ağaçlandırma projesini toplamda 72.800 fidana ulaştırarak, direkt sorumlu olduğu karbon ayak izini dengeleme yolunda önemli bir adım attı.

Bunu en anlamlı şekilde yaparken, karbon ayak izi dengeleme konusunda farkındalık oluşturmanın da Yemeksepeti için için çok önemli olduğunun altını çizen Okan Erol; “Kullanıcılarımızın doğum günleri için hayatı, yaşamı ve yeşil döngüyü simgelemesi adına, bir anlamda Yemeksepeti kullanıcılarına bir orman hediye ediyoruz. ‘İyi ki doydun!’ projemiz kapsamında daha yaşanabilir bir dünya için, Yemeksepeti karbon ayak izini doğadan silmek adına oluşturulan ormanlarımızın, yarının sürdürülebilir dünyası için önemli bir adım olmasını temenni ediyoruz” dedi.

featured
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Haberler
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Nafizcan Önder
29 Ekim 2025
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
BMW, Google Haritalar'ı "hackledi": Test sürüşleri yüzde 400 arttı
Haberler
BMW, Google Haritalar’ı “hackledi”: Test sürüşleri yüzde 400 arttı
Marketing Türkiye
4 hafta önce
CMO-CCO ayrımı tarihe mi karışıyor?
Haberler
CMO-CCO ayrımı tarihe mi karışıyor?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.