7 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
sosyal medya
Haberler

Sosyal medyanın en başarılı markaları belli oldu!

Nafizcan Önder
4 Ağustos 2022
2 dk okuma

Markalar, geleneksel mecralardan dijital kanallara yönelen tüketicilerle buluşma hedeflerinde sosyal medyanın gücünü her geçen gün daha çok kullanıyor, sosyal medyada görünür olabilmek için daha fazla zaman ve bütçe ayırıyor. Peki, sosyal medyaya verilen bu emeğin karşılığını en çok hangi markalar alıyor? Bir ay boyunca, paylaşım yapan 50 bin sosyal medya hesabını inceleyen sosyal medya endeksi SocialBrands, 1-31 Temmuz performans verilerine göre sosyal medyanın en başarılı markalarını açıkladı. Gelin öyleyse raporun detaylarına daha yakından birlikte bakalım…

Her ay Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya performans incelemesiyle markaların sosyal medyadaki konumlarını istatistiksel verilere göre tarafsızca değerlendiren SocialBrands’in hazırladığı listeye göre zirvenin bir önceki sahibi yerini tekrar kazandı. İlk üç’te sıralamalar değişmiş olsa da markalar değişmedi…

Ayın en başarılı markaları; Netflix, Baykar ve English Home!

Sosyal medya performansıyla sık sık öne çıkan Netflix; 1-31 Temmuz döneminde Facebook, Twitter ve Instagram kanallarının tümünde sergilediği etkili performansla SocialBrands Top100 Listesi’nin zirvesinde yer alan marka oldu. Markanın, platformunda yer alan dizi ve filmlere dair paylaştığı eğlenceli içerikler sosyal medya kullanıcılarından yoğun ilgi görmeye devam etti.

SocialBrands Top100 Listesi’nin ikinci sırasında bulunan Baykar ise savunma sanayisindeki teknolojisiyle sosyal medya kullanıcılarının ilgisini çekmeye devam ederken, listenin üçüncü markası English Home oldu.

SocialBrands’in en güncel listesine göre sosyal medyanın ilk 10 markası

Sosyal medyanın en başarılı markaları belli oldu!

SocialBrands Ağustos Ayı Top100 Listesi’nde yer alan markaların tamamını incelemek için tıklayın!

Araştırmanın metodolojisi

Sosyal medyanın en başarılı markaları belli oldu!

SocialBrands Ağustos ayı sonuçları için değerlendirme esnasında binlerce sosyal medya hesabı ve milyonlarca içerik mercek altına alındı. 1-31 Temmuz döneminde markaların Facebook, Twitter ve Instagram kanallarındaki takipçi sayıları, büyümeleri, paylaştıkları iletiler ve elde ettikleri etkileşimler gibi birçok farklı veri SocialBrands algoritması tarafından incelenerek en başarılı markalar belirlendi.

SocialBrands Temmuz ayı verilerini incelemek için tıklayın!

featured
1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
3 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
4 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
5 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Güncel Haberler
PR ölür mü? Issız acun kalır mu?
PR ölür mü? Issız acun kalır mu?
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google'ın servislerine erişim sorunu yaşanıyor
Haberler
Google’ın servislerine erişim sorunu yaşanıyor
Sena Tufan
4 Eylül 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Sena Tufan
2 hafta önce
Renault’da 3 bin kişilik işten çıkarma planı masada
Haberler
Renault’da 3 bin kişilik işten çıkarma planı masada
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.