4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Instagram'ın eski haline dönmesini isteyenlere yanıt Instagram Başkanı'ndan geldi: "Haklısınız ama..."
Haberler

Instagram’ın eski haline dönmesini isteyenlere yanıt Instagram Başkanı’ndan geldi: “Haklısınız ama…”

Nafizcan Önder
27 Temmuz 2022
1 dk okuma

Instagram son zamanlarda yayınladığı güncellemelerde kısa video formatını öne çıkarıyor. İlk olarak TikTok’la hayatımıza giren bu fotmatın Instagram’da yer etmesi büyük bir kitlenin eski Instagram’ı özlemesine yol açtı. Akabinde kullanıcılar 150 bin imzaya ulaşmak hedefiyle Change.org’da “Make Instagram, Instagram Again” kampanyasını başlattı ve kısa süre içerisinde 140 bini aşkın imza toplandı… Başlatılan kampanyaya Instagram cephesinden yanıt gecikmedi. Instagram Başkanı Adam Mosseri eleştirilere hak verdiğini ancak platformdaki akışta giderek daha fazla video içeriğiyle karşılaşılacağını öngördüğünü söyledi…

Son zamanlarda özellikle TikTok’a rakip olmak için video tarafına yoğunlaşan ve eleştiri toplayan özellikler yayınlayan Instagram, sürpriz bir karşı kampanya ile karşılaştı. Pek çok Instagram kullanıcısı, “Instagram’ı Yeniden Instagram Yapın” isimli bir imza kampanyası başlattı ve imzalarını attı.

Üstelik bu kampanyaya destek verenler arasında Instagram’da en fazla takipçiye sahip olan ikinci kişi Kylie Jenner ile Kim Kardashian da yer aldı. Konuya ilişkin platformdan beklenen cevap da en üst yerden, Instagram’ın başkanı Adam Mosseri’den geldi.

https://twitter.com/mosseri/status/1551890839584088065

Mosseri, sosyal medya hesabından paylaştığı açıklamada yapılan eleştirilerin çoğuna hak vererek Instagram akışının şu anda kötü durumda olduğunu itiraf etti. Fakat yine de açıklamaları kullanıcıların taleplerinden oldukça uzak kaldı… “Net olmak istiyorum, fotoğrafları desteklemeye devam edeceğiz. Bu bizim mirasımızın bir parçası. Ben fotoğrafları seviyorum ve pek çoğunuzun da sevdiğini biliyorum. Fakat dürüst olmam gerek, Instagram’ın giderek daha fazlasının videoya dönüşeceğini düşünüyorum.”

Sosyal medya platformlarının rakiplerinin öne çıkan özelliklerini kendi platformlarına entegre etmeleri ve iç dinamiklerini değiştirmeleri ilk kez karşılaştığımız bir durum değil elbette. Hatta çoğu zaman birbirinden beslenen platformlar bu stratejileriyle güçlerine güç katıyor. Ancak mevcut durumda Instagram’ın yolculuğunun nasıl devam edeceğini zaman içerisinde hep birlikte göreceğiz…

featured
1 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
2 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
3 İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
4 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
5 Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Güncel Haberler
Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Haberler
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
İrem Alimoğlu
1 Haziran 2025
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
Mayıs ayında kredi kartlarıyla 1,7 trilyon TL’lik harcama yapıldı
Haberler
Mayıs ayında kredi kartlarıyla 1,7 trilyon TL’lik harcama yapıldı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Haberler
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Sena Tufan
1 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.