11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Netflix Cem Yılmaz ısrarında çok haklı... İşte nedeni...
Haberler

Netflix Cem Yılmaz ısrarında çok haklı… İşte nedeni…

Nafizcan Önder
8 Temmuz 2022
2 dk okuma

İçinde bulunduğumuz günlerde “Acil durumlarda camı kırınız” kutusunun ardında duruyor adeta komedi içerikleri. Toplum olarak pek çok zorlukla orantısız mizah yoluyla baş etmeye çalışıyoruz. Hal böyleyken her bir platformda “komedi” işleri yayınlandıktan çok kısa bir süre sonra hızla Türkiye gündeminde yerini alıyor, replikleri ezberlenecek derecede çok seviliyor, kimilerinin sevgiden kimilerininse linçten başı dönüyor… Çeşitliliğin getirdiği bu rekabet ortamıyla birlikte mizah dili de kendini yeniliyor ve toplumun mizah anlayışı yeniden şekilleniyor. Bu dönüşüm, Marketing Türkiye için Xsights Araştırma Şirketi’nin gerçekleştirdiği “Türkiye’de Değişen Mizah Anlayışı” araştırmasının verilerine de güçlü bir biçimde yansıyor. Zira toplumun yüzde 94’ü mizah anlayışımızın değiştiği yönünde fikir belirtiyor… Toplumun mizah anlayışı değişmesine değişiyor ancak değişmeyen bir şey var: zirvedeki isim…

Yayınlandığı ilk ayda zirveye demir atan “Erşan Kuneri”, Netflix’in Türkiye’de en çok izlenen yerli içeriği olmayı başarmıştı. Geçtiğimiz günlerde Netflix ve Cem Yılmaz tarafından serinin 2. sezonunun da yayınlanacağı müjdelenirken platform ve usta komedyen arasındaki iş birliğinin 6 yeni proje ile devam edeceği açıklanmıştı…

Israrın ardında yerinde bir içgörü var…

Netflix Cem Yılmaz ısrarında çok haklı... İşte nedeni...

Xsights Araştırma Şirketi’nin Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Türkiye’de değişen mizah anlayışı” araştırmasının verilerini incelediğinizde platformun bu kararının ardında güçlü bir içgörü olduğunu görmek mümkün. Öyle ki araştırma kapsamında katılımcılara “Türkiye’de en çok güldüğünüz günümüz komedyen/ mizahçısı kimdir?” sorusu yöneltildiğinde verilen yanıtlar arasında yüzde 36 ile zirvenin sahibi stand-up gösterilerini uzun zamandır kapalı gişe oynayan ve yayınladığı her yeni işiyle deyim yerindeyse mizahın çıtasını belirleyen Cem Yılmaz oluyor. Toplumun en çok güldüğü günümüz komedyenleri arasında Tolga Çevik ikinci sırada gelirken (yüzde 16), Feyyaz Yiğit üçüncü (yüzde 12), Ata Demirer dördüncü (yüzde 8) ve Hasan Can Kaya beşinci sırada (yüzde 7) karşımıza çıkıyor….

“Türkiye’de değişen mizah anlayışı” araştırması ışığında toplumun değişen mizah kodlarını ortaya koyduğumuz, Onur Ünlü’den Hasan Can Kaya’ya, Varol Yaşaroğlu’ndan Volkan Öge’ye ve mizahın güçlü diğer paydaşlarından bu dönüşümü dinlediğimiz “Türkiye’nin mizah anlayışı değişiyor” dosyası Marketing Türkiye Temmuz – Ağustos sayısında sizleri bekliyor. Okumak için TIKLAYIN!

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
4 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
5 Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Güncel Haberler
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Global Marketer Week’25 Brüksel’de başladı
Haberler
Global Marketer Week’25 Brüksel’de başladı
Nafizcan Önder
21 Mart 2025
En etkili PR çalışmaları Brandverse Awards’ta rekabet edecek...
Haberler
En etkili PR çalışmaları Brandverse Awards’ta rekabet edecek…
Sena Tufan
17 Mart 2025
Cilt bakım markası The Ordinary yumurta satmaya başladı!
Haberler
Cilt bakım markası The Ordinary yumurta satmaya başladı!
Sena Tufan
24 Mart 2025
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Haberler
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
İrem Alimoğlu
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.