13 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Halkbank 84. yaşını kutluyor!

Halkbank 84. yaşını kutluyor!

Nafizcan Önder
27 Mayıs 2022
2 dk okuma

Kuruluşundan itibaren “Önce Halk, Sonra Bankayız” vizyonuyla çalışan Halkbank, 84. yaşını kutladığı imaj kampanyasında odağını gençlere çevirdi. Banka, Cumhuriyetimizin 100. yaşını kutlayacağımız 2023 öncesi gelecek vizyonunda, “Türkiye’ye İnanıyoruz, Gelecek Biziz” mottosuyla hayallerini gerçekleştirmek isteyen gençleri cesaretlendirmeyi hedefliyor.

Yeni imaj kampanyasında bankanın reklam yüzü Kerem Alışık ve Ömer, yolda rastladıkları gençleri gidecekleri yere bırakmak için araçlarına alıyor. Alışık’ın sorusuna gençler hayalleri ve projeleri olduğunu ama başarabileceklerinden şüphe duyduklarını söyleyince Kerem Alışık ve Ömer onları ilham dolu bir yolculuğa çıkarıyor. Bu yolculukta gençler, Halkbank’tan aldıkları destekle işini kuran ve büyüten girişimcilerle tanışacaklarından habersiz yola devam ediyorlar.  

Gençler, önce Halkbank Üreten Kadınlar Yarışması birincisi ile bir araya geliyor. Onun hikâyesini dinledikten sonra bir çiftçiden toprağa ve memlekete dair unutulmayacak sözler duyuyorlar. Geçtiğimiz aylarda açılan 1915 Çanakkale Köprüsü’nden geçtikten sonra, bu sefer pandemi döneminde Halkbank’ın destekleriyle ayakta kalan bir kadın esnaf ile buluşan gençler son olarak Bilişim Vadisi’nde oyun tasarımcısı başarılı bir genç girişimciye konuk oluyor. İlham dolu bu yolculuğun sonunda gençler mesajı aldıklarını ve başarmak için çalışmaya devam etmeleri gerektiğini dile getiriyorlar. Gençlerin 19 Mayıs 1919’da Samsun’a çıkarak milli mücadelenin ilk adımını atan Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve arkadaşlarına atıfta bulunarak “hadi yürüyelim arkadaşlar” mesajıyla sona eren filmin çekimleri İstanbul, Çanakkale ve Silivri’de 4 günde gerçekleştirildi. 

Reklam Künyesi

Reklamveren: Halkbank

Reklamveren Yetkilisi: Ahmet Sami Pancaroğlu, Ahmet Alper Koçak, Ayşe Numanoğlu, Meltem Okutmuş, Ömer Faruk Atayman, Side Yaylalı, Seher Tiryaki 
Reklam Ajansı: Renosans İstanbul

Ajans Başkanı: Sedat Tunç

Kreatif Direktör: Ersin Pekin, Şahin İnan

Kreatif Ekip: Bora Uz, Kayhan Başpınar, Didem Azizoğlu, Sinan Aslantaş, Ertunç Gün, Sinan Kars, Taha Işıklar

Müşteri İlişkileri Direktörü: Arzu Yaraş

Müşteri Temsilcisi: Aslı Birincioğlu

Storyboard: Ali Durak

Prodüksiyon Şirketi: Oneofus

Yönetmen: Şenol Korkmaz

Görüntü Yönetmeni: Fırat Lita Sözbir
Post Prodüksiyon: Pixel Post Prodüksiyon

Müzik: Jingle House

Medya Ajansı: Skala Medya

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Halkbank Renosans İstanbul
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
3 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
4 Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
5 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Güncel Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

O şarkı artık Spotify'ınızda çalmayacak!
Haberler
O şarkı artık Spotify’ınızda çalmayacak!
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Illinois’de yapay zeka ile terapi yasaklandı!
Haberler
Illinois’de yapay zeka ile terapi yasaklandı!
Sena Tufan
7 Ağustos 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (2-8 Ağustos)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (2-8 Ağustos)
Sena Tufan
8 Ağustos 2025
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Haberler
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.