Virool, Bullseye Worldwide ile anlaştı
San Francisco’da 2012 yılında kurulan ve aldığı seri yatırımlar ile adından söz ettiren online video reklam network’ü Virool, İstanbul merkezli Bullseye Worldwide ile Türkiye’de de hizmet vermeye başladı. Video dağıtım platformu Virool, Türkiye’deki yaygınlığını geliştirmek için Bullseye Worldwide ile iş birliği anlaşması imzalayarak Türkiye’deki dijital pazarlama dünyasına yatırım yaptı. Bu anlaşma ile Bullseye Worldwide kendi know-how’ını kullanarak Türkiye’deki firmaların yurt dışı kampanyalarını Virool’un marka algısını geliştirmeye yönelik ve yenilikçi hedefleme imkanları sunan video reklamları ile geliştirecek.
Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de içerik üreticileri ve medya planlamacılarının video reklam platformlarının yararlarına yönelik farkındalıkları ve bu platformların kullanımı yönündeki talepleri artıyor. Video içerik tüketiminin, mobil cihazların kullanım oranı ile birlikte paralel artış sergilemesi, pazarlamacıları mobil içerikler içinde de native video reklamlar göstermek konusunda teşvik ediyor.