16 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mehmet Koyuncuoğlu, SMG Türkiye’ye bağlı Starcom’u yönetecek
Haberler

Mehmet Koyuncuoğlu, SMG Türkiye’ye bağlı Starcom’u yönetecek

Marketing Türkiye
22 Temmuz 2015
2 dk okuma

Mehmet Koyuncuoğlu bugün itibari ile Starcom Mediavest Group’a (SMG), Starcom’dan sorumlu Genel Müdür olarak katıldı. Mehmet Koyuncuoğlu, Grubun Starcom operasyonunu yönetecek ve Starcom ve Mediavest’in üst yönetiminden sorumlu SMG Türkiye CEO’su İnanç Dedebaş’a raporlayacak.

Mehmet Koyuncuoğlu bu yeni pozisyonunda, SMG müşterileri için, bugünün hızla değişen medya ortamında, birey seviyesini hedefleyebilen medya, içerik ve teknolojinin güçlü birlikteliğinden faydalanarak, rekabetçi avantajlar yaratacak ve Starcom Türkiye’nin büyümesinden sorumlu olacak. Starcom’un büyümesini ve müşterilerine entegre hizmetler sunacak şekilde gelişimini hızlandırmanın yanısıra; aralarında Procter&Gamble, Samsung, Mondelez, Borusan Holding, Odeabank, Banvit, Doğtaş, Kelebek, Kütahya Porselen ve Metro’nun da bulunduğu tüm Starcom müşterilerinin en üst düzeyde yönetiminden sorumlu olacak.
 
‘’Mehmet’in liderlik takımımıza katılmasından dolayı çok mutluyum’’ diyen İnanç Dedebaş, atamayla ilgili şunları söyledi: ‘’Gelecek odaklı olma iddiamızı arttırmak ve biz de dahil olmak üzere etrafımızdaki herşeyi değiştiren teknoloji ile birlikte gelişmek için, işimizi dönüştürmeye ve yeniden tanımlamaya devam ediyoruz. Mehmet’in, Nestle, Procter&Gamble ve Coca-Cola gibi, dünyanın önemli reklamverenlerinde oluşturduğu geniş deneyimiyle, kesintisiz dönüşüm sürecimize ve pazarlamadaki hızlı değişim çağına liderlik etme iddiamıza katkı sağlayacağına eminim. Mehmet, tüm pozitif enerjisini, işine ve özellikle yeniliğe olan tutkusunu ve dünyanın en önemli hızlı tüketim markalarında çalışarak kazandığı deneyimlerini beraberinde getiriyor. Mehmet’in SMG’ye katılmasıyla birlikte, çalıştığımız markaları büyütmek ve popüleritelerini arttırmak adına, tüketiciyi işimizin merkezinde tuttuğumuz yaklaşımımızı daha da güçlendirirken; birbirine yakınsayan iletişim kanallarını (sahip olunan, kazanılan, paylaşılan ve satın alınan medyalar) daha entegre ve akıllı şekilde tasarımlama iddiamızı da arttırıyoruz. Mehmet, tüm bu strateji ve vizyonu hayata geçirirken liderliğini, doğru işbirliklerini, teknolojiyi, araçları ve insan kaynaklarını en hızlı şekilde harmanyalarak müşterilerimize sunduğumuz hizmeti ileriye taşıyor olacak.”

Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği mezunu olan ve kariyerine Nestle’de proje yöneticisi olarak başlayan Mehmet Koyuncuoğlu, askerlik hizmetini tamamladıktan sonra medya ve ajans hizmetleri kariyerine başladığı yer olan Procter&Gamble’a katılmıştır. Sonrasında, Coca-Cola’nın Güney Avrasya Bölgesinde 10 ülkeden sorumlu Medya Müdürü olarak başladığı Coca-Cola kariyerine, 2012-2013 yıllarında Türkiye Bölgesi Medya Müdürü, 2014-2015 yıllarında Türkiye Kafkasya ve Orta Asya İletişim Planlama Sponsorluklar ve Medya Grup Müdürü olarak devam eden Mehmet Koyuncuoğlu bölgesel ve global projelerde sorumluklar almış olup, şu anda global bir platform haline Coke Studio projesinin gelişiminde çok önemli katkılarda bulunmuştur. Türkiye’deki son 3,5 senesinde iletişim alanında bir çok yenilikçi ve ödül alan projede önemli roller oynayan Mehmet aynı zamanda Coca-Cola’nın medya planlamadan iletişim planlama geçiş sürecini Türkiye bölgesi için hayata geçirmiştir. 

Seyahat etmeyi, gerilim, polisiye ve biyografi kitaplarını okumayı seven Mehmet Koyuncuoğlu evli ve 3,5 yaşında İdil isimli bir kız çocuğu babasıdır.

Starcom’a Genel Müdür olarak katılan Mehmet Koyuncuoğlu yeni rolü hakkında şunları söyledi: ”İletişim endüstrisinde, bir çok yenilik, sahip olunan, kazanılan, paylaşılan ve satın alınan medya kanallarını en doğru şekilde planlayan ve özellikle mecralar arası teknolojik yakınsamaları en hızlı şekilde hayata geçiren ajanslar tarafından gerçekleştiriliyor. Ulusal ve küresel birçok ikonik markaya hizmet veren ve bu değişime daha hızlı şekilde adapte olan Starcom Mediavest Group sahip olduğu ve sürekli geliştirdiği insan kaynağı, sistemleri, araçları, iş birlikleri ve müşterileriyle birlikte kazanan bir ekosistem yarattı. Her daim yüzü geleceğe dönük, küresel olarak çok etkin bir çalışma ağına sahip, iletişim dünyasındaki dönüşüm sürecinin farkında olan bunu yaşayan, yetenekli ve hedef odaklı bir takımla çalışma şansını elde etmek tek kelime ile harika.

1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!
5 İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
Güncel Haberler
Süperman sayesinde "köpek sahiplenme" aramaları yüzde 500 arttı
Süperman sayesinde “köpek sahiplenme” aramaları yüzde 500 arttı
Airbnb ve Paramount'tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Airbnb ve Paramount’tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sena Tufan
9 Mayıs 2025
"Süper app" rekabetinde kim önde?
Haberler
“Süper app” rekabetinde kim önde?
Nafizcan Önder
4 gün önce
E-ticarette mikro işletmeler çoğunlukta ama pastayı büyükler yiyor!
Haberler
E-ticarette mikro işletmeler çoğunlukta ama pastayı büyükler yiyor!
Nafizcan Önder
6 Haziran 2025
Starbucks’tan Frappuccino peluşlarıyla Labubu çılgınlığına yeni bir soluk!
Haberler
Starbucks’tan Frappuccino peluşlarıyla Labubu çılgınlığına yeni bir soluk!
İrem Alimoğlu
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.