3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Casper yapay zeka ile video reklamlarda yüzde 65 VCR artışı elde etti
Haberler

Casper yapay zeka ile video reklamlarda yüzde 65 VCR artışı elde etti

Berçem Sultan Kaya
18 Nisan 2022
2 dk okuma

Excalibur, VIA ve Nirvana markalarını yüksek performanslı mobilite ile buluşturan Casper, yeni nesil video reklamları kullanarak doğru zamanda doğru hedef kitleye ulaştı.

Tüketici elektroniği sektörünün başarılı markası Casper, oyuncularla buluşan markası Excalibur’un yanı sıra üst düzey performans sunan VIA ve Nirvana modellerinin bilinirliğini artırmak için RTB House’un yeni nesil video reklamlarını kullandı. 

RTB House, doğru hedef kitleye ulaşmak için Derin Öğrenme teknolojisinin gücünü kullanarak, marka stratejisine uygun şekilde kişiselleştirilmiş video reklam kampanyasını başlattı. Kampanya süresince kendi kendine öğrenen algoritmalar, kullanıcıların tercihlerine en yakın modelleri göstererek optimizasyon sağladı. Kişiselleştirilmiş video yaklaşımına ek olarak RTB House, markanın erişimini ve görünürlüğünü daha da artırmak için web sitesi kategorileri aracılığıyla etkileşime girme olasılığı daha yüksek olan kullanıcıları hedeflemek üzere ContextAI teknolojisini kullandı.

Gücünü derin öğrenmeden alan video reklam kampanyası sonunda;

  • Yüzde 95,7 görüntülenebilirlik 
  • Yüzde 106 daha fazla tıklama ve 
  • Yüzde 65 VCR artışı ile benzer kampanya metriklerine göre etkileyici sonuçlar elde edildi.

RTB House ile birlikte yaptıkları başarılı kampanyanın sonuçlarını değerlendiren Casper Pazarlama Kurumsal İletişim Direktörü Ahmet Beliktay, “Casper’da en başından beri neyi başarmak istediğimizi biliyorduk. RTB House’un Derin Öğrenme destekli çözümleri aslında bu beklentilerimizi birçok düzeyde aşmamıza yardımcı oldu. Marka bilinirliğini artırmanın yanı sıra pazarlama hunisinin her aşamasında doğru kitlelerle etkileşim kurarak tüketici yolculuğunu daha heyecanlı hale getirdik” dedi.

Kampanyayı hayata geçiren MooF Ajans Dijital Pazarlama Müdürü Gökhan Tüz, “Daha kişiselleştirilmiş bir marka bilinirliği yaklaşımı oluşturmayı ve bu doğrultuda görünürlüğü en üst düzeye çıkarmayı hedefledik. Standart video platformları ve kampanya yapıları yerine RTB House’un derin öğrenme algoritmalarından gücünü alan Kişiselleştirilmiş Video Yayın Reklamlarını kullandık. Böylece daha heyecan verici bir tüketici yolculuğu hedefiyle pazarlama hunisinin her aşamasında doğru kitlelere ulaşmayı ve etkileşim kurmayı başardık” dedi.

casper

Casper, Derin Öğrenme ile video reklamların başarısını artırıyor

Derin Öğrenme teknolojisinin ve ContextAI’nin avantajlarından yararlanan RTB House, özellikle farkındalık kampanyası KPI’larında elde edilen sonuçlarla markanın hedeflerini aşmayı başardı. Gelişen teknolojinin sunduğu fırsatlarla birlikte günümüzde daha da önemli hale gelen dijital pazarlamada video içerikler, pazarlama mesajlarına odaklanma ve müşteri etkileşimini geliştirmenin yanı sıra marka imajını desteklemeye de yardımcı oluyor.

Marka bilinci oluşturmada önemli bir etken olan video ile bu etkiyi artırmak için çalışmalar yapan RTB House “Streaming Video Ads”le sektörü bir adım ileriye taşıyor. Reklamverenlerin markalarına özel stratejilerini yürütmelerine imkân sunma hedefiyle sürekli olarak çözümlerini güncelleyen RTB House, sektörün büyümesine de katkıda bulunuyor. Daha fazla bilgi ve başarı hikayesi için https://blog.rtbhouse.com/ adresini kullanabilirsiniz.

Casper featured
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
3 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
4 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
5 Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Güncel Haberler
40 milyon aboneyi aşan Bluesky'a "dislike" butonu geliyor
40 milyon aboneyi aşan Bluesky’a “dislike” butonu geliyor
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: "Yerinde çözüm mühendisi"
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: “Yerinde çözüm mühendisi”
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Haberler
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Dorak Holding, Fazıl Say ve Nakamura Hayato'yu aynı sahnede buluşturdu
Haberler
Dorak Holding, Fazıl Say ve Nakamura Hayato’yu aynı sahnede buluşturdu
Marketing Türkiye
11 Eylül 2025
39 süt firması hakkında soruşturma başlatıldı...
Haberler
39 süt firması hakkında soruşturma başlatıldı…
Marketing Türkiye
5 Eylül 2025
“NO SYSTEM IS SAFE” bildirimi panik yarattı: İş Bankası ve Fenerbahçe'den hacklenme iddialarına ilk yanıt geldi!
Haberler
“NO SYSTEM IS SAFE” bildirimi panik yarattı: İş Bankası ve Fenerbahçe’den hacklenme iddialarına ilk yanıt geldi!
Nafizcan Önder
3 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.