Türkiye’nin İlk Pazar Araştırmaları Bankası yeni araştırmalarla zenginleşiyor…

PAYLAŞ

Bilginin alabildiğine demokratikleştiği bir dönemden geçiyoruz.

Tabiri caiz ise her taraftan bilgi akıyor. Ancak bu bilgi deryasını yorumlayıp anlamlı sonuçlara ulaşmak, nitelikli veriye dönüştürmek hiç de kolay değil. Özellikle de değişimin ve dönüşümün temel prensip olduğu pazarlama sektöründe…

Araştırmalarımız, okurlarımızın pazarlama ve pazarlama iletişimi sektöründe daha derinlikli bilgilenme talepleri olduğunu gösteriyor.

Türkiye’nin İlk Pazar Araştırmaları Bankası

Bu tespitten yola çıkarak okurlarımıza; tüketici iç görüsünden makro trendlere, sektörel gelişmelerden itibar ölçümlerine kadar çeşitli konularda araştırmalar sunmak için çalışmalarımızı hızlandırdık.

Bundan böyle her hafta www.marketingturkiye.com.tr sitesinin Araştırmalar sekmesinde farklı alanlara ışık tutan kapsamlı araştırmalar sunuyoruz.

İşte Araştırma Bankasına yeni eklenen araştırmalar…

Türkiye, ödeme sistemleri alanında bir dünya devi

Tüketicilerin aşkla bağlı olduğu sadakat programları

Jean pazarının yeni den keşfi!

Yapay zeka direksiyon başında!

UX’i geç fark ettik, hızlı ilerliyoruz

Türkiye’nin Dört Annesi

Şahan Gökbakar vs. Cem Yılmaz

Tüketicilerin yüzde 60’ı yeni ürünleri deniyor

 

O oyuncak illa alınacak! Ama nasıl?

Dijital reklamcılığın başı “ad blockıng”le dertte!

Kokusunda davet, pazarında rekabet var!

Y kuşağının artık sadece beklentileri değil, kaygıları da yüksek

Onlarca farklı sektörden yüzlerce araştırmanın yer aldığı  “Araştırma Bankası”na üye olmak için TIKLAYIN