Türkiye’nin İlk Pazar Araştırmaları Bankası yeni araştırmalarla zenginleşiyor…

PAYLAŞ

Bilginin alabildiğine demokratikleştiği bir dönemden geçiyoruz.

Tabiri caiz ise her taraftan bilgi akıyor. Ancak bu bilgi deryasını yorumlayıp anlamlı sonuçlara ulaşmak, nitelikli veriye dönüştürmek hiç de kolay değil. Özellikle de değişimin ve dönüşümün temel prensip olduğu pazarlama sektöründe…

Araştırmalarımız, okurlarımızın pazarlama ve pazarlama iletişimi sektöründe daha derinlikli bilgilenme talepleri olduğunu gösteriyor.

Türkiye’nin İlk Pazar Araştırmaları Bankası

Bu tespitten yola çıkarak okurlarımıza; tüketici iç görüsünden makro trendlere, sektörel gelişmelerden itibar ölçümlerine kadar çeşitli konularda araştırmalar sunmak için çalışmalarımızı hızlandırdık.

Bundan böyle her hafta www.marketingturkiye.com.tr sitesinin Araştırmalar sekmesinde farklı alanlara ışık tutan kapsamlı araştırmalar sunuyoruz.

İşte Araştırma Bankasına yeni eklenen araştırmalar…

Dijital reklamcılığın başı “ad blockıng”le dertte!

Pazarlamacıların en beğendiği ajanslar

Kokusunda davet, pazarında rekabet var!

Y kuşağının artık sadece beklentileri değil, kaygıları da yüksek

Türkiye, Avrupa’ya Göre Daha İyimser…

GSM’de kıran kırana müşteri kapma rekabeti

Tüketiciler mobilyalarını 9 yılda bir değiştiriyor…

Türk tüketicisi yeniden keşfediliyor!

Satın alma zihinde başlar!

Kadınların en sevdiği kozmetik markaları…

Onlarca farklı sektörden yüzlerce araştırmanın yer aldığı  “Araştırma Bankası”na üye olmak için TIKLAYIN