Araştırmalar

Tüketicilerin yüzde 60’ı yeni ürünleri deniyor

  “Yılın Seçilmiş Ürünü” (YSÜ) programı kapsamında Nielsen’in yaptığı araştırmaya göre, Türk tüketicilerinin yüzde 60’ı “yeni”...

Mayıs tatilleri için akıllı telefonlara sarıldık

Bu yıl resmi tatillerin birçoğu hafta sonuna denk geldiği için çalışanların geçtiğimiz senelerdeki gibi fazla...

O oyuncak illa alınacak! Ama nasıl?

DORinsight’ın Marketing Türkiye için hazırladığı “Oyuncak Alımı ve Trendleri Araştırması”na göre çocuklarımıza ortalama ayda bir...

2016 kadınlara hem korku, hem ilham...

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü yaklaşırken Xsights Araştırma ve Danışmanlık, Marketing Türkiye için kadınlara...

Gençler “Türkiye’de yaşamak zor” diyor

Xsights Araştırma ve Danışmanlık’ın gerçekleştirdiği “Genç Tüketicinin Sesi” araştırması Türkiye gençliğinin nabzını tutuyor. Özellikle gençleri...

“Sürdürülebilirlik” bir mutlaktır

Global araştırmalar şirketlerin “Sürdürülebilir Kalkınma”da en az devletler kadar etkin rol olması gerektiğine işaret ediyor....

Pazarlamacıların en beğendiği ajanslar

Marketing Türkiye adına AKADEMETRE tarafından hazırlanan “En Beğenilen Ajanslar” araştırması tamamlandı. Sektörün önemli temsilcileriyle pazarlama...

Kokusunda davet, pazarında rekabet var!

Araştırma şirketi GfK’nın 10 bin hane üzerinden yürüttüğü hanelerde kahve tüketimi araştırmasına göre toplam kahve...

Y kuşağının artık sadece beklentileri değil,...

Geleceğini her zamankinden daha fazla sorgulayan Y kuşağı bir yandan dünyanın karşı karşıya olduğu tehlike...

Global reklam sektörünü nasıl bir yıl...

IPG MEDiabrands bünyesinde faaliyet gösteren Magna Global 2016 yılı medya harcama rakamlarını ve 2017 öngörülerini...

2016’da Sosyal Medyayı Sallayan Kampanyalar

Somera’nın Nielsen verilerini de kullanarak Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Sosyal Medyada En Çok Konuşulan Kampanyalar...

Dijital reklamcılığın başı “ad blockıng”le dertte!

Kullanıcının internet deneyimini sabote eden pop-up’lar ve kaybolmayan bannerler “Ad blocking” kullanımının da hızla yayılmasına...