Araştırmalar

Ya şeffaf ol ya da yok...

Çalışanlarınız nasıl ortamlarda üretim yapıyor? Markanız toplum için neler yapıyor? Ürünleriniz sağlığa ve çevreye dost...

Muhafazakar gençler bildiğiniz gibi değil!

İster muhafazakar deyin ister Müslüman, genç kuşaklar içindeki en geniş kitleyi oluşturuyor M jenerasyonu... Tercihleriyle,...

Türk’ün 14 Şubat’la imtihanı

Marketing Türkiye için FutureBright’ın yaptığı araştırma Sevgililer Günü’nün tüketiciler nezdinde nasıl algılandığını gözler önüne seriyor....

2017’ye damga vuran markalar açıklandı

Türkiye'deki markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone, “2017’nin En Dinamik Markaları”nı açıkladı. Tüm yıl...

2017’nin en beğenilen dizileri

2017'de en çok takip edilen, en beğenilen diziler hangileri oldu? En sevilen dizi karakterleri kimlerdi?...

Gençler belirledi: En “ideal” işverenler

Türkiye’nin genç yeteneklerinin beklentileri neler? Y kuşağının kariyer hedefinde neler yer alıyor? Gençler, işveren markalarından...

Bir prestijli konut lütfen!

Tüketicilerin kimine göre başını sokacak bir yer, kimine göre ise ciddi bir yatırım aracı konut......

Gündüz kuşağı kan revan içinde!

İzdivaç programlarının ekranlardan kaldırılmasıyla birlikte televizyonların gündüz kuşakları birer üçüncü sayfa bültenlerine döndü... Ekranda kayıpları...

Artık en önemli risk itibar zedelenmesi

Aon tarafından iki yılda bir gerçekleştirilen Global Risk Yönetimi Anketi’ne göre 2017 yılında “İtibar Riskleri”...

İstifalar Ak Parti’yi nasıl etkiledi?

AK Parti içindeki “yenilenme” hareketiyle birlikte büyükşehir belediye başkanlarının istifaları da ardı ardına geldi… Kimi...

Markaların kurumsal sosyal sorumluluk karnesi

Şüphesiz tüketicilerin markalardan beklentisi artık iyi ürünlerle sınırlı değil. Topluma fayda üretmeyen, daha iyi bir...

Irak’ın en cool markası: Türkiye

Bir yanda tüm baskılara rağmen bağımsızlık referandumu düzenleyen Kuzey Irak Yönetimi, diğer yanda sınırları kapatmaya...