Araştırmalar

Pazarlamacıların en beğendiği ajanslar

Marketing Türkiye adına AKADEMETRE tarafından hazırlanan “En Beğenilen Ajanslar” araştırması tamamlandı. Sektörün önemli temsilcileriyle pazarlama...

Kokusunda davet, pazarında rekabet var!

Araştırma şirketi GfK’nın 10 bin hane üzerinden yürüttüğü hanelerde kahve tüketimi araştırmasına göre toplam kahve...

Y kuşağının artık sadece beklentileri değil,...

Geleceğini her zamankinden daha fazla sorgulayan Y kuşağı bir yandan dünyanın karşı karşıya olduğu tehlike...

Global reklam sektörünü nasıl bir yıl...

IPG MEDiabrands bünyesinde faaliyet gösteren Magna Global 2016 yılı medya harcama rakamlarını ve 2017 öngörülerini...

2016’da Sosyal Medyayı Sallayan Kampanyalar

Somera’nın Nielsen verilerini de kullanarak Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Sosyal Medyada En Çok Konuşulan Kampanyalar...

Dijital reklamcılığın başı “ad blockıng”le dertte!

Kullanıcının internet deneyimini sabote eden pop-up’lar ve kaybolmayan bannerler “Ad blocking” kullanımının da hızla yayılmasına...

Türkiye, Avrupa’ya Göre Daha İyimser…

Araştırma şirketi Nielsen’in açıkladığı Tüketici Güven Endeksi Raporu ilginç veriler ortaya koydu. Dünya genelinde gerçek...

GSM’de kıran kırana müşteri kapma rekabeti

Twentify’nin Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Mobil Tüketim 2016” araştırmasına göre Türk Telekom’un müşterilerinin yüzde 13,2’si,...

Tüketiciler mobilyalarını 9 yılda bir değiştiriyor…

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) Nielsen Araştırma ile birlikte yaptığı araştırmalaryla markalı mobilya tüketicilerinin profilini,...

Türk tüketicisi yeniden keşfediliyor!

 Her gün yeni bir olay, yeni bir haber... Türkiye’de gündem anlık olarak değişmekte... Değişim elbette...

Satın alma zihinde başlar!

Marketing Türkiye için araştırma şirketi SalesBrain Türkiye tarafından hazırlanan “Alışveriş Deneyimi” araştırması müşterileri etkileyen uyaranların...

Kadınların en sevdiği kozmetik markaları…

Roamler tarafından gerçekleştirilen araştırmaya göre kadınların yüzde 36’sı “her gün” makyaj yapıyor, yüzde 47’si satın...