Araştırmalar

Beyaz yakalıların büyük çaresizliği: Sıkışmışlık

Her sabah elinde kahve bardağıyla bir yerlere yetişmeye çalışan, plaza baskısıyla baş etmek için psikolojik...

İttifak iletişimi nasıl olmalı?

Türkiye’nin siyasi gündemi hızla değişiyor. Ancak kuşkusuz herkesin merakla beklediği konulardan biri Cumhurbaşkanlığı ve milletvekili...

Y kuşağının evlilikle imtihanı!

Bohçanı topla akrabalara koş, ellerini aç kına gecesine koş, evlenirken sadece eşinle değil ailesiyle de...

Bu haber ürün yerleştirme içermektedir!

Türk insanının her geçen yıl TV başında geçirdiği süre artarken markaların kendilerini senaryonun doğal akışına...

İyi reklam nasıl yapılır?

İyi dizayn edilmiş, yaratıcılıkla bezenmiş çok kanallı bir kampanyayı nerede görseniz hemen tanırsınız! Bu kampanyalar...

Ali Koç markası Fenerbahçe’ye ne vadediyor?

Türkiye’nin en güçlü iş adamlarından Ali Koç, Mayıs ayında gönül verdiği renkler için, Fenerbahçe Başkanlığı...

Kadınların aşkla çalıştığı markalar

8 Mart Kadınlar Günü’ne özel olarak hazırladığımız dosyamızda kadınların çalışmaktan en mutlu olduğu markalara yer...

Kadınlara “gerçekten” fayda yaratan KSS’ler

Kadın hakları ve kız çocuklarının eğitimi Türkiye’nin kanayan yarası. Bu nedenle günümüzde kadınlara yönelik yürütülen...

Evin reisi artık kadınlar…

Yapılan araştırmalar gösteriyor ki Türk insanının eve kapanacağı bir döneme giriyoruz. Evdeki tüketimin artmasıyla kadınların...

Fiziksel-Dijital uyumunu sesli asistanlar sağlayacak

Yeni teknolojiler fiziksel ve dijital entegrasyonunu birkaç uyumlu cihazdan öteye taşıyıp sonsuz bir deneyim haline getiriyor....

Açıkhava reklamları satın alma kararında çok...

Ströer Kentvizyon’un bağımsız araştırma şirketi AKADEMETRE ile beraber yürüttüğü Anadolu’nun Medya Gücü Araştırması, araştırmanın yapıldığı...

Ya şeffaf ol ya da yok...

Çalışanlarınız nasıl ortamlarda üretim yapıyor? Markanız toplum için neler yapıyor? Ürünleriniz sağlığa ve çevreye dost...