Araştırmalar

Markaların duygu haritası

Marketing Türkiye için PRAGMA Araştırma ve Danışmanlık’ın gerçekleştirdiği “Markaların Duygu Haritası” araştırması markaların tüketicilerde uyandırdığı...

Müşteri deneyiminin 5 trendi

I-AM’in İngiltere’de 2 bin, Türkiye’deyse bin millennial ile gerçekleştirdiği “The Convergence Continuum” araştırması deneyim tasarımı...

Seviyoruz ama tüketmiyoruz! Neden?

Türkiye her ne kadar zeytinyağının anavatanı olsa da tüketim yönünden Avrupa ortalamasının bir hayli gerisinde…...

Para her şey değildir beyim!

Nasıl oluyor da kimi çalışanlar kurumsal hayatı geride bırakıp Ege’deki o şirin kafeyi açacakları günün...

Ekran önünde tek başına!

Sia Insight’ın 7-14 yaş arası çocuklarla yüz yüze gerçekleştirdiği “Dijital Derililer Araştırması” çocukların dijital dünyasına...

Türkiye 2017 e-ticaret pazar büyüklüğü

Türkiye Bilişim Sanayicileri Derneği (TÜBİSAD) “Türkiye e-Ticaret 2017 Pazar Büyüklüğü” raporunu açıkladı. Türkiye’de e-ticaret pazarını tanımlayan...

Yazın en sevilen markaları

Marketing Türkiye için Wizsight Araştırma’nın gerçekleştirdiği “Yazın En Sevilen Markaları” araştırmasına göre yaz ve mutluluk...

Babalar ne ister?

Kabul edelim “Anneler Günü” coşkusuyla kutlanmıyor Babalar Günü… Ancak bu özel günde yapılan harcamalar yıldan...

Biri bizi gözetliyor

Bugünlerde dünyanın en büyük sosyal medya kanalı tarihin en gelişmiş veri hırsızlığı skandalıyla boğuşuyor. Tüm...

Markaların yeni gözdesi “Homo Bekarus”

Türkiye İstatistik Kurumu’nun Evlilik ve Boşanma İstatistikleri 2017 raporuna göre evlenen çiftlerin sayısı bir önceki...

Ramazan’da alışveriş sepetinde neler var?

Birlik, beraberlik ve hoşgörü kavramlarının vücut bulduğu Ramazan ayı pazarlama sektörü için de oldukça önemli...

Türk annesinin anatomisi

Xsight Araştırma ve Danışmanlık’ın Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Anneler Günü Araştırması” çarpıcı sonuçlar ortaya koyuyor....