Araştırmalar

Hızlı tüketimde trendler değişti…

Araştırma şirketi Nielsen, 9 Ekim’de düzenlenen 5. Ortak Gelişim Kongresi’nde yaptığı sunumla sektörü adeta “içgörü...

Markalar kurumsal iletişime ne kadar önem...

Sosyal medyanın da etkisiyle son yıllarda sıkça yaşanan iletişim krizleri markalar açısından kurumsal iletişimi daha...

Ünlü kullanımında en başarılı markalar

Marketing Türkiye için Xsight Araştırma ve Danışmanlık’ın gerçekleştirdiği “Ünlüler Araştırması” en başarılı marka-ünlü iş birliklerini...

Private label ürünler şimdi daha güçlü,...

Marketing Türkiye için Wizsight Araştırma’nın hazırladığı “Alışveriş Haritasında Market Markalarının Konumu” araştırmasına göre tüketicilerin yüzde...

Gömlek değiştirir gibi telefon değiştiriyoruz

Deloitte’un Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 33 ülkede gerçekleştirdiği Global Mobil Kullanıcı Araştırması dünyada mobil kullanımının...

Her tüketici bir gün yaşlanacak

Pazarlama dünyası şimdiye kadar X,Y ve Z kuşaklarına odaklandı ve odaklanmaya da devam ediyor. Ancak...

 Türk medyasına güveniyor musunuz?

Türk medyası tarihi boyunca hiç olmadığı kadar büyük bir güven sınavıyla karşı karşıya. Zira medya...

Son dakikacı veliler alışverişte

Marketing Türkiye adına Akademetre tarafından gerçekleştirilen “Back to School”  araştırmasına göre ebeveynlerin yüzde 70’i okul...

Tüketici Trendleri 2020 raporu

Sürdürülebilir marka değeri yaratmanın tek yolu, müşterilerini rakiplerden çok daha iyi hissettirebilen bir markaya sahip...

Markaların duygu haritası

Marketing Türkiye için PRAGMA Araştırma ve Danışmanlık’ın gerçekleştirdiği “Markaların Duygu Haritası” araştırması markaların tüketicilerde uyandırdığı...

Müşteri deneyiminin 5 trendi

I-AM’in İngiltere’de 2 bin, Türkiye’deyse bin millennial ile gerçekleştirdiği “The Convergence Continuum” araştırması deneyim tasarımı...

Seviyoruz ama tüketmiyoruz! Neden?

Türkiye her ne kadar zeytinyağının anavatanı olsa da tüketim yönünden Avrupa ortalamasının bir hayli gerisinde…...