Araştırmalar

Evlerde misafirlere oda kalmadı

Emlakjet'in ev kullanımına yönelik hazırladığı Ev Kullanım Alışkanlıkları araştırması yayınlandı. Araştırmaya göre ülke geneli daha...

Türkiye’de çalışanlar yeni iş ararken nelere...

Uluslararası işe alım ve danışmanlık şirketi PageGroup’un üç aylık periyotlarla yenilediği Pazara Güven Endeksi araştırmasında Türkiye’de...

AVM uygulamalarını kullanmıyoruz

Artık neredeyse her AVM mobil cihazlar üzerinden kullanılan aplikasyonlara sahip. Ancak veriler alışveriş merkezlerine giden...

Fiyat rekabetinin en dinamik markaları

Türkiye'deki markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone, Marketing Türkiye’ye özel en dinamik marka analizini...

Türkiye’nin finansal okuryazarlık haritası

Finansal Okuryazarlık ve Erişim Derneği (FODER) tarafından, Visa ve Türkiye’deki 22 bankanın desteğiyle Paramı Yönetebiliyorum...

Z kuşağını anlama kılavuzu

Fazla sıkıntıya gelemeyen, teknolojinin göbeğinde doğan dijital bir kuşağın temsilcisi onlar… Kendilerinden önceki hiç kimseye...

Meral Akşener kimlerden oy alacak?

Şu bir gerçek ki Türkiye siyaseti uzun zamandır lider odaklı parti anlayışıyla yol alıyor. Şimdilerde...

Yeni AVM’leri arkadaş çevremizden öğreniyoruz

Her ne kadar ivme kaybetse de AVM sektörü hâlâ Türk perakende pazarının temel dinamiklerinin başında...

Türkiye’de Tüketici Güven Endeksi yükselişte

Global tüketici güveni de birçok ülkede artan iyimserlikle birlikte artış gösterdi… Nielsen, tüketici güveni endeksi...

Türkiye’de mobil kullanıcıların %90’ı bankacılık işlemleri...

Visa tarafından yapılan “2017 Dijital Ödemeler Araştırması”nın sonuçlarına göre Türk mobil kullanıcılarının %90’ı bankacılık...

Beyaz yakalılar sanayi 4.0’ın kendilerini ne...

Şüphesiz son dönemin en popüler kavramlarından biri Sanayi 4.0… Şirketler yatırımlarını hızla Sanayi 4.0 üzerinden...

Okula dönüş için 15 milyar lira...

Marketing Türkiye adına Aksoy Araştırma tarafından gerçekleştirilen “Back to School” araştırmasına göre bu dönemde çarşı-pazardan...