Araştırmalar

Yazın en sevilen markaları

Marketing Türkiye için Wizsight Araştırma’nın gerçekleştirdiği “Yazın En Sevilen Markaları” araştırmasına göre yaz ve mutluluk...

Babalar ne ister?

Kabul edelim “Anneler Günü” coşkusuyla kutlanmıyor Babalar Günü… Ancak bu özel günde yapılan harcamalar yıldan...

Biri bizi gözetliyor

Bugünlerde dünyanın en büyük sosyal medya kanalı tarihin en gelişmiş veri hırsızlığı skandalıyla boğuşuyor. Tüm...

Markaların yeni gözdesi “Homo Bekarus”

Türkiye İstatistik Kurumu’nun Evlilik ve Boşanma İstatistikleri 2017 raporuna göre evlenen çiftlerin sayısı bir önceki...

Ramazan’da alışveriş sepetinde neler var?

Birlik, beraberlik ve hoşgörü kavramlarının vücut bulduğu Ramazan ayı pazarlama sektörü için de oldukça önemli...

Türk annesinin anatomisi

Xsight Araştırma ve Danışmanlık’ın Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Anneler Günü Araştırması” çarpıcı sonuçlar ortaya koyuyor....

Beyaz yakalıların büyük çaresizliği: Sıkışmışlık

Her sabah elinde kahve bardağıyla bir yerlere yetişmeye çalışan, plaza baskısıyla baş etmek için psikolojik...

İttifak iletişimi nasıl olmalı?

Türkiye’nin siyasi gündemi hızla değişiyor. Ancak kuşkusuz herkesin merakla beklediği konulardan biri Cumhurbaşkanlığı ve milletvekili...

Y kuşağının evlilikle imtihanı!

Bohçanı topla akrabalara koş, ellerini aç kına gecesine koş, evlenirken sadece eşinle değil ailesiyle de...

Bu haber ürün yerleştirme içermektedir!

Türk insanının her geçen yıl TV başında geçirdiği süre artarken markaların kendilerini senaryonun doğal akışına...

İyi reklam nasıl yapılır?

İyi dizayn edilmiş, yaratıcılıkla bezenmiş çok kanallı bir kampanyayı nerede görseniz hemen tanırsınız! Bu kampanyalar...

Ali Koç markası Fenerbahçe’ye ne vadediyor?

Türkiye’nin en güçlü iş adamlarından Ali Koç, Mayıs ayında gönül verdiği renkler için, Fenerbahçe Başkanlığı...