9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Erikli'nin sosyal medyadaki dili büyük ilgi gördü
Haberler

Erikli’nin sosyal medyadaki dili büyük ilgi gördü

Marketing Türkiye
19 Mart 2018
3 dk okuma

Erikli’nin sosyal medyadaki yeni iletişim dili sevenleri tarafından büyük ilgi gördü.

Dijitalleşme ve mobil teknolojilerin hayatımızdaki yerinin giderek artmasıyla birlikte tüketici alışkanlıkları ve markalardan beklentiler de giderek değişiyor. Tüketiciler iyi ürünün yanında iyi servis almak, duyulmak/dinlenmek, sosyal medyada anında cevap almak istiyorlar. Markaların tek yönlü ve robotik iletişimden hoşlanmıyor, kendileriyle diyaloğa girilmesinden, onlara değer verildiğinin hissettirilmesini istiyorlar.

Erikli, bu görüden hareketle, tüketicileriyle sahip olduğu güçlü bağı sosyal medyaya taşıdı. Marka hakkında sosyal medyada konuşan herkes ile iletişime geçmek amacıyla, marka ve dijital pazarlama ekiplerinin öncülüğünde bir çalışma başlattı.

2

3

Çalışma hakkında bilgi veren Erikli Marka Müdürü Gözde Akyıldız, “Ekibimiz ile beraber; topluluk yönetimi, sosyal medya kriz yönetimi ve sosyal medyada dinleme yaparak gelen tüketici sorularını, taleplerini ve şikâyetlerini yanıtlıyoruz. Kullandığımız bu samimi, eğlenceli dil ve hızlı iletişim biçimiyle ”tüketici dostu marka” algımızı güçlendirmeyi,  tüketicilerimizle “onlardan biri” gibi sohbet etmeyi, etkileşimi artırmayı amaçladık” dedi.

4

5

7

10

“Tüketiciler, onları duyduğunuzu ve onlara değer verdiğinizi hissettiğinde, markalar ile aralarındaki iletişim çok daha güçlü oluyor” diyen Akyıldız, Erikli olarak tüketicinin sesine değer verdiklerini ifade etti.

8

1

Tüketiciyi merkeze almanın önemini gördük

Akyıldız, yaptıkları çalışmada elde ettikleri sonuçları ise şöyle ifade etti: “Her gün sosyal medya üzerinden bizlere binlerce görüş, öneri ya da soru ulaşıyor. İletişim dilimizi değiştirmemizin ardından bir hafta gibi çok kısa bir sürede sosyal medya sayfalarımıza gelen içerik sayısı tüm bir yıl boyunca gelen içerik sayısının tam 4 katına çıktı ve bu sayı her geçen gün daha da arttı. Böylece tüketiciyi merkeze almanın, onlara kulak vermenin ve mecraya uygun dil kullanımının önemini bir kez daha görmüş olduk. Bu olumlu dönüşlerden ve tüketicilerimizle iletişimimizdeki artıştan çok mutluyuz…”

9

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-14 Mart)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-14 Mart)
Sena Tufan
14 Mart 2025
Yapay zeka sanatçı mı yoksa hırsız mı?
Haberler
Yapay zeka sanatçı mı yoksa hırsız mı?
Nafizcan Önder
5 Nisan 2025
Intel'in yeni CEO'su Lip-Bu Tan oldu
Haberler
Intel’in yeni CEO’su Lip-Bu Tan oldu
Sena Tufan
13 Mart 2025
Ayın öne çıkan global kampanyaları... (Şubat 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Şubat 2025)
Sena Tufan
2 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.