Baykuş ödüllerinde Thinkneure damgası

Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından bu yıl yedincisi verilen Baykuş Ödülleri’nin dağıtıldığı geceye Türkiye’nin ilk ve lider nöropazarlama araştırma şirketi ThinkNeuro damgasını vurdu.

Biri ThinkNeuro kurucu ortağı Doç. Dr. Yener Girişken nezdinde verilen Akademik Baykuş olmak üzere toplam 15 ödül kazanan şirket gecenin yıldızı oldu.

Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin (TÜAD) başarılı pazarlama ve sosyal araştırma projelerini ödüllendirmek hedefi ile düzenlediği Baykuş Ödülleri’nin 7.si 3 Eylül Salı akşamı düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Toplamda 188 başvurunun alındığı ve 67 projenin ödüllendirildiği gecede ThinkNeuro, 9’u altın, 4’ü gümüş ve 2’si bronz olmak üzere 15 ödül ile sektördeki liderliğini taçlandırdı. Baykuş ödüllerinden biri de ThinkNeuro’nun kurucu ortağı Dr. Yener Girişken’e akademik alanda verildi.

Nöropazarlama yöntemleri sayesinde şirketlerin tüketicisini duygusal olarak daha iyi anlamasına olanak sağlayan ThinkNeuro, “Usta, Sendikal, İçgörü, İnovatif, Memnun, Vizyoner, Sosyal ve Metodik” olmak üzere toplam 8 farklı kategoride Baykuş aldı. Gecede, ayrıca ThinkNeuro kurucusu Doç. Dr. Yener Girişken, “Dr. Murat Perit Çakır, Dr. Tuna Çakar ve Ari Kevork Demircioğlu” ile gerçekleştirdiği, “Beyin Görüntülemesiyle ‘Gerçek Satın Alma Anında’ Kararın Tahminlenmesi” çalışması ile “Akademik” alanda Altın Baykuş’a layık görüldü.

Etkin pazarlamada duygusal ölçümlemenin önemi artıyor

Türkiye’de nöropazarlama araştırmalarının öncüsü ve ThinkNeuro’nun kurucu ortağı Doç. Dr. Yener Girişken, şu değerlendirmelerde bulundu: “Markalar, her geçen sene tüketicilerin duygusal süreçlerinin tüketim kararlarını belirlediğini daha çok hissediyor.  Bu dönüşümden dolayı sadece rasyonel değil duygusal olarak da onları anlama isteği artıyor.

Duygusal olarak tüketicileri anlayınca, daha etkili biçimde terzilenmiş pazarlama stratejileri geliştirmek de söz konusu olabiliyor. Bu durum hem değer yaratma sürecine hem de etkili iş sonuçları elde etmeye yarıyor. Şirketlerin, tüketicilerin duygusal süreçlerini de hesaba katması Baykuş Ödülleri’nin sonuçlarına da yansıdı ve ThinkNeuro, 2017’de olduğu gibi bu sene de en çok ödül alan araştırma şirketi oldu. Duyguları merkeze alarak yeni nesil pazarlama stratejileri geliştirmeye başlayan ve bu süreçte bizlerle yürüyen iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum.”

İLGİLİ HABERLER