Sosyal medyada hangi markalar fark yaratıyor?

Sosyal medyada hangi markalar fark yaratıyor?

Markaların sosyal medya mecralardaki performansını istatiksel olarak ölçümleyen SocialBrands’in mayıs ayı sonuçları belli oldu! Markaların…

Yapay zeka geleceğini şekillendiriyor: AI Tomorrow Summit 2024 başlıyor!

Yapay zeka geleceğini şekillendiriyor: AI Tomorrow Summit 2024 başlıyor!

Yapay Zeka Politikaları Derneği (AIPA), alanında Türkiye’nin en büyük, Avrupa’nın sayılı yapay zeka zirvelerinden biri…

Küresel oyun pazarında duraklama devri sona erdi, peki fırsat nerede?

Küresel oyun pazarında duraklama devri sona erdi, peki fırsat nerede?

Geçtiğimiz bir buçuk yıl mobil oyun endüstrisi için kolay olmadı, ancak Adjust ve Applovin’in yayınladığı…

LEGO Türkiye çocuklar için uzayı İstanbul duvarlarına taşıdı

LEGO Türkiye çocuklar için uzayı İstanbul duvarlarına taşıdı

LEGO Türkiye ve Onaranlar Kulübü iş birliği ile Müze Gazhane, Moda, Nişantaşı, Abbasağa ve Feriköy…

CVC Bosphorus’24 yatırım dünyasına ışık tuttu

CVC Bosphorus’24 yatırım dünyasına ışık tuttu

Kurumsal Girişim Sermayesi Konferansı’nın ikincisi, Girişimci Kurumlar Platformu (GKP) tarafından Özyeğin Üniversitesi iş birliğinde ve…

Pepsi artık

Pepsi yeni bir taktik deniyor: Yemeğini Coca-Cola ile ye, artığının tadını Pepsi ile çıkar

Amerikalıların yaklaşık yüzde 70’inin yeni yemek pişirmek ya da sipariş etmek yerine önceki yemeklerinin artıklarını…

Met Gala'nın kırmızı halısından IKEA raflarına: DÖJA Havlu Elbise

Met Gala’nın kırmızı halısından IKEA raflarına: DÖJA Havlu Elbise

Moda ve sanat dünyasındaki en prestijli etkinliklerden biri olan Met Gala (Metropolitan Museum of Art…

Türk girişimciler reklamın şifresini çözdü!

Türk girişimciler reklamın şifresini çözdü!

Reklam analiz platformu Alladsof ve KONDA Araştırma iş birliği ile geliştirilen Alladsof Reactions teknolojisi sayesinde…

b2b

Geleceğin B2B dünyasını en önden izlemek için B2B Marketing & Management Summit’e kaydolmayı unutmayın…

Marketing Türkiye liderliğinde Kuantum Araştırma ve Deloitte Digital uzmanlığıyla tasarlanan ve bu yıl Resmi Sponsorluğunu Tiryaki Agro’nun üstlendiği B2B…

echo summit

Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit için kayıtlar başladı!

Müşteri deneyimini zirveye taşımakla kalmayan, operasyonları optimize eden, güvenliği artıran ve satışları maksimize eden yapay…

Samsung rahatsız edici reklam

Samsung rahatsız edici reklamlara reklam vererek savaş açtı…

Reklamlar bazen gerçekten can sıkıcı olabiliyor. Herkes muhtemelen bu konuda hemfikirdir. Ancak Samsung ve Leo…

KÜAD, "Ne Üretmeliyiz Zirvesi" ile kozmetik sektöründe yenilik ve ilerleme için buluşuyor

KÜAD, “Ne Üretmeliyiz Zirvesi” ile kozmetik sektöründe yenilik ve ilerleme için buluşuyor

Kozmetik Üreticileri ve Araştırmacıları Derneği (KÜAD), sektördeki rekabetin artmasıyla birlikte kozmetik endüstrisinin canlılığını sürdürmek ve…