13 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yolcu360'ın hedefi dünyanın en iyisi olmak!

Yolcu360’ın hedefi dünyanın en iyisi olmak!

Marketing Türkiye
4 Eylül 2020
3 dk okuma

Yolcu360’ı “Misafir mutluluk saplantılı firma” olarak tanımlıyor markanın CEO’su Umut Yıldırım… Yıllık 20 milyon tekil trafiğe ulaştıklarını ve Similarweb.com verilerine göre araç kiralama kategorisinde dünyada 18’inci, Türkiye’de ise ilk sırada yer aldıklarını söyleyen Yıldırım bu başarıyı üç temel prensibe bağlıyor: “7/24 açık olmak, yalın bir kullanıcı deneyimi ve güvenilir bir yol arkadaşı olmak.” Umut Yıldırım markanın hedefini de net çizgilerle çiziyor: “Dünyada hem misafir mutluluğu hem de teknoloji anlamında en iyi firmalardan biri haline gelmek…”

Yolcu360'ın hedefi dünyanın en iyisi olmak!
Yolcu360 CEO’su Umut Yıldırım

Yolcu360 nasıl bir süreçle kuruldu?

Araç kiralama, 100 yılı aşkın geçmişi ve 100 milyar dolarlık büyüklüğüyle dünya çapında en hızlı büyüyen sektörlerden biri. Hepimizin bildiği gibi sektörde büyük oyuncular var. Bizler de sürecin en başında Silikon Vadisi’nin sağladığı know-how ve deneyimle araç  kiralama sektörünü derinlemesine analiz ettik. Sonuçta çok fazla inovasyon içermeyen ve yeniliklerin nadiren yapıldığı bir hizmetler karmasıyla karşılaştık. Bunun sonucu olarak da 2015 yılında araç kiralama konusunda güvenilir, kullanıcıların fiyatları karşılaştırıp en uygun araca ulaşabileceği, tüm bu işlemleri de hızlı ve kolay bir şekilde yapabilecekleri bir araç kiralama platformu olarak Silikon Vadisi’nden yola çıktık ve kısa bir süre sonra da hikayeyi Türkiye’den devam ettirme kararı aldık.

Hedefimiz dünyada hem misafir mutluluğu hem de teknoloji anlamında en iyi firmalardan biri haline gelmek.

 

 

Yolcu360’ı sektörün diğer oyuncularından ayıran özellikler nelerdir?

Biz karşılaştırmalı bir araç kiralama platformuyuz ve bu alanda dünyadaki en iyi olmak için kendimize üç temel prensip belirledik. İlk olarak Yolcu360 7/24 açık, karşılaştırmalı bir pazaryeri olmalıydı. Böylece misafirimize zaman bağımsız yüzlerce markayı tek bir platformda karşılaştırma imkanı sağlıyoruz. Günlük ya da aylık araç kiralamak isteyen herkes 2000’e yakın lokasyonda, 100 bin araçlık ekosistemimiz içerisinden ihtiyaçlarına en uygun aracı kolaylıkla bulabiliyor.

İkinci olarak da son derece yalın ve misafirlerimizin kolaylıkla kullanabileceği bir platform olmaktı. Biz de hızlı işlem yapılabilen çok yalın bir platform geliştirdik. Böylece misafirlerimiz geniş araç portföyümüzden istediği aracı strese girmeden kolayca ve çok kısa bir sürede kiralayabiliyor.

Üçüncü olarak da biz kendimizi güvenilir bir yol arkadaşı olarak görüyoruz. Yolcu360 sadece araç kiralarken değil bütün seyahat süresince misafirlerinin yanında ve telefonun ucunda. Misafirlerimiz bizi istedikleri zaman arayabilir ve 7/24 sorunlarına çözüm bulabilirler. Tüm bunlar misafirlerimiz arasında tercih edilmemize ve sevilmemize çok büyük katkı sağlıyor.

Kuruluşundan bugüne Yolcu360’ın performansını değerlendirir misiniz?

Misafirlerimize, paydaşlarımıza ve sektörümüze “Araç kiralamak ne kolaymış!” dedirtmek için yola çıktığımızdan bugüne çok büyük ilerlemeler kaydettik. Misafir mutluluğu odaklı yaklaşımımızla yıllık 20 milyon tekil trafiğe ulaştık. Öyle ki 5. yaşımızı kutladığımız bu yıl, global internet ölçme ve karşılaştırma sitesi Similarweb.com araç kiralama kategorisinde dünyada 18’inci, Türkiye’de ise ilk sıraya geldik. Bu başarının arkasında sektörümüz, ekibimiz ve misafirlerimizle yakaladığımız sinerji yatıyor.

Rakamlarımız da başarımızın altını çiziyor. Yolcu360 olarak 2020 yılında geldiğimiz noktada, 100 bin aracımızla ve 100 iş ortağımızla yılda 300 binin üzerinde misafirimizi gitmek istedikleri lokasyonlara ulaştırıyoruz. Cirosal olarak baktığımızda da son bir yılda yüzde 170 büyüyerek 100 milyon TL ciro üreten bir firma haline geldik.

Yolcu360 kendini nasıl tanımlıyor?

Kendimizi “Misafir Mutluluk Saplantılı Firma” olarak tanımlıyoruz. Misafirlerimizden gelen geri bildirimleri dinliyor, analiz ediyor ve testler yapıyoruz. Bu sayede hayata geçirdiğimiz her kampanya ve eklediğimiz her yeni özelliği misafirlerimizin beklentileri ve istekleri odağında uygulamaya alabiliyoruz. Ayrıca çözüm ortaklarımız ve çalışanlarımız için de sonuç odaklı yaklaşımlar ortaya koyuyoruz.

CEO umut yıldırım Yolcu360
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
4 Uber, Trendyol GO'yu satın aldı
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
5 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Güncel Haberler
Spotify, "temsilcilik yok" eleştirilerine yanıt verdi
Spotify, “temsilcilik yok” eleştirilerine yanıt verdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
Haberler
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
İrem Alimoğlu
3 gün önce
Spotify, "temsilcilik yok" eleştirilerine yanıt verdi
Haberler
Spotify, “temsilcilik yok” eleştirilerine yanıt verdi
Marketing Türkiye
51 dakika önce
En çok konuşulan bakanlar
Haberler
En çok konuşulan bakanlar
Marketing Türkiye
13 Mart 2025
AB, Apple'a açtığı rekabet soruşturmasını kapatıyor
Haberler
AB, Apple’a açtığı rekabet soruşturmasını kapatıyor
İrem Alimoğlu
26 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.