13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yiğit Gürçay: "Lassa’nın global marka yüzü Arda Turan olacak"
Haberler

Yiğit Gürçay: “Lassa’nın global marka yüzü Arda Turan olacak”

Marketing Türkiye
6 Ekim 2015
2 dk okuma

Brisa’nın yeni Genel Müdürü Yiğit Gürçay, göreve geldikten sonraki ilk söyleşisini Marketing Türkiye’ye verdi… Hem Unilever, Roche, Bayer ve GlaxoSmithKline’da edindiği deneyimleri hem de Lassa için FC Barcelona ile yaptıkları 21,6 milyon euro’luk sponsorluk anlaşmasını konuştuğumuz Gürçay, “FC Barcelona sponsorluğu Lassa’nın dünya markası olmasında bir sıçrama noktası olacak” diyor. Gürçay’ın açıkladığına göre Barcelona’ya yeni transfer olan Arda Turan Lassa’nın da global marka yüzü olacak. Türk yöneticilerin iş dünyasındaki başarısını da konuştuğumuz Gürçay sürpriz bir bilgiyi de paylaşıyor bizlerle: “Coca-Cola CEO’su Muhtar Kent benim hem kuzenim, hem mentorum…”

Lassa markası için FC Barcelona ku­lübüyle 4 yıllık bir anlaşma imzaladı­nız ve FC Barcelona Kulübü’nün “Glo­bal Resmi Lastik Partneri” oldunuz. Global stratejinizde bu adımın önemi nedir?

Lassa markası için global arenada bir son­raki aşamaya geçmek için bir sıçrama nok­tasına ihtiyaç vardı ki bu çalışmanın işte bu sıçrama noktası olduğunu düşünüyorum. FC Barcelona ile yapılan anlaşma öncesi olduk­ça ciddi bir çalışma yapıldı çünkü bu amaca ulaşmak için en doğru seçimi yapılmak iste­niyordu. Sadece futbolda değil, basketbol, hentbol, salon hokeyi ve futsa olarak adlan­dırılan kapalı salon futbolu takımlarının da sponsoruyuz aynı zamanda. Futbol tarafın­da Barcelona’nın belli futbolcularıyla çeşitli sponsorluk çalışmaları yapma hakkına da sahibiz. Bu noktada önümüze ilginç bir de fırsat çıktı. Milli futbolcumuz Arda Turan biz anlaşmayı yaptığımız süreçte FC Barcelo­na’ya transfer oldu. Böyle denk gelince Arda Turan’la da ayrıca bir sponsorluk anlaşması yaptık. Bundan böyle Arda iki yıl boyunca bizim globaldeki marka elçimiz olacak.

Atletico Madrid Başkanı Enrique Ce­rezo yaptığı bir açıklamada “Arda transferinde Türk firmaları rol oyna­dı” dedi. Sizi mi kastediyordu?

Hayır, transferinin bizimle bir ilgisi yok. Dediğim gibi FC Barcelona sponsorluğunu hem futbol hem de kapalı salon sporları va­sıtasıyla bizim amacımıza ulaşmamız için bir sıçrama noktası olarak gördük. Ancak Arda’nın transferi de bizim için sürpriz bir fırsat doğurdu. İlginç bir noktada şu: 15 Ekim’de FC Barcelona takımıyla Pınar bas­ketbol takımı karşı karşıya gelecek ve iki ta­kımın da forma sponsoruyuz. Yani sahada Lassa, Lassa’ya karşı olacak bir nevi.

Söyleşinin ayrıntıları Marketing Türkiye Ekim sayısında… 

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
5 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Haberler
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Sena Tufan
6 Ekim 2025
Instagram’dan gençlere yeni ifade alanı: Ruh hallerine göre değişen 6 yeni ikon!
Haberler
Instagram’dan gençlere yeni ifade alanı: Ruh hallerine göre değişen 6 yeni ikon!
Nafizcan Önder
24 Ekim 2025
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Haberler
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
İrem Alimoğlu
4 Ekim 2025
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Haberler
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Marketing Türkiye
7 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.