24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle: "Bankacılıkta geleneksel iletişimin normları değişiyor"

Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle: “Bankacılıkta geleneksel iletişimin normları değişiyor”

Sena Tufan
1 gün önce
1 dk okuma

Marketing Türkiye’nin üç büyük etkinliğini bir araya getirerek düzenlediği ve Türkiye İş Bankası’nın Ana Destekçi olarak değer kattığı The TECH Summit, yapay zeka odaklı yeni iş dünyası trendlerine ışık tuttu. Zirve kapsamında Marketing Türkiye Youtube kanalına konuk olan Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle, İş Bankası’nın genç kuşakla bağ kurmak için iletişim ve pazarlama yöntemlerini nasıl yenilediğini aktardı.

Söyleşiden öne çıkan satırbaşları:

Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle:

  • “Bankacılıkta iletişim geleneksel dönemden biraz ayrışıyor son zamanlarda. Özellikle sosyal medyanın kullanımın artmasıyla birlikte her müşteri kendi mecrasını yarattı. Bizim de bu mecralarda bulunma zorunluluğumuz var. Çünkü müşteriyi daha iyi anlamak ve onlarla bağ kurmak için müşteri neredeyse bizim de orada olmamız gerekiyor.”
  • “Bizim çok güçlü bir markamız var, Türkiye’nin markası diyoruz. Cumhuriyet’ten 1 yaş küçük, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün kurduğu bankadan bahsediyoruz. Ciddi bir miras, ciddi bir güven. Biz de genç nesillere yakın durmak açısından iletişim stratejilerimizi buna uygun belirliyoruz. Özellikle gençleri anlamak, dinlemek; onlara kendi ürün ve hizmetlerimizle nasıl bir fayda sağlayacağımızı anlatabilmek iletişim stratejimizin önemli bir parçasını oluşturuyor…”
  • “Kişiselleştirmeden hep bahsediyoruz. Gerçekten bu tür ortamlarda, markalarla onların hitap ettiği kitlenin kişisel özelliklerinin örtüşmesi lazım. Burada milyonlarca müşteriden bahsediyoruz. Bizim 16 milyon müşterimiz var. 5-6 milyonunun TikTok kullandığını tahmin ediyoruz. 5-6 milyon müşteriye kişiselleştirilmiş içerik sunabilmek tabii ki yapay zekayı kullanmayı gerektiriyor. Ölçekleme yetisine sahip teknolojilerin çok iyi kullanılması gerekiyor.”
featured Sezgin Lüle The TECH Summit türkiye iş bankası
1 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
2 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
3 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
4 Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
5 Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor...
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Şirketlerin yüzde 78’i 2026'da tek ücret artışı planlıyor
Şirketlerin yüzde 78’i 2026’da tek ücret artışı planlıyor
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım'da sona erecek! 
Haberler
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım’da sona erecek! 
Sena Tufan
5 Kasım 2025
iPhone 17 Pro kullanıcıları isyanda: Turuncudan pembeye dönüyor!
Haberler
iPhone 17 Pro kullanıcıları isyanda: Turuncudan pembeye dönüyor!
İrem Alimoğlu
16 Ekim 2025
Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Haberler
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Haberler
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Marketing Türkiye
16 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.