3 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Signal ile gülüşler “her haliyle güzel”

Signal ile gülüşler “her haliyle güzel”

Marketing Türkiye
8 Kasım 2023
3 dk okuma

Signal, alışılagelmiş kalıpların dışına çıkarak tüm gülüşleri sahipleniyor. “Çarpık dişler aslında çarpıcı, ayrık dişler ise bizce ayrıcalıklı.” diyen Unilever Türkiye Ağız Bakım Kategorisi Marka Müdürü Damla Gökmen, Signal’in fotoğraf kabinlerinde ve enstalasyonlarında “Her Haliyle Güzel” gülüşleri fotoğrafladıklarını ve İstanbul’un dört bir yanındaki dijital ekranları bu gülüşlerin süslediğini belirtiyor. Projeyle ilgili detayları Damla Gökmen’den dinledik.

Signal ile gülüşler “her haliyle güzel”
Damla Gökmen
Unilever Türkiye
Ağız Bakım Kategorisi Marka Müdürü

Tüm gülüşleri sahiplen­me fikri hangi içgörüyle ortaya çıktı?

Signal olarak yıllardır, her gülümseyi özel kılan dişle­rin ön planda olduğu kareleri sizlerle pay­laşıyoruz. Gülmek, gülümsemek kendimizi ifade edişimizin önemli bir parçası. Tüke­ticilerimizle yaptığımız kısa görüşmelerde, tüketicilerimizin gülüşlerini her an özgü­venle göstermediklerini ve gülüşlerini ser­gilerken rahat hissetmediklerini dinledik. Biz de kendimize “Dünya üzerinde milyon­larca gülüşü özel kılan dişleri neden hep aynı ve kusursuz görmek zorunda olalım?” diye sorduk. Bu bakış açısıyla tüm gülüşle­rin benzersiz oluşuna odaklandık. Çarpık dişler aslında çarpıcı, ayrık dişler ise bizce ayrıcalıklı. Projemizle herkesi, objektif­lerimize özgüvenli bir şekilde gülüşlerini göstermeleri için cesaretlendirirken, pozi­tif güzellik algısını bir ağız bakım markası olarak ilk kez üstleniyor ve alışılagelmiş kalıpların dışına çıkan gülüşleri sahiplen­memizin gururunu yaşıyoruz.

Geçtiğimiz yıl yayınladığınız “Öyle de Güzel, Böyle de Güzel” kampanya filmiyle başlattığınız pozitif güzellik algısını bu yıl bir etkinlikle de taçlan­dırdınız. Proje tüketicide nasıl karşı­lık buluyor?

Reklam filmimiz tüketiciyle buluştuğu ilk günden itibaren aldığımız dönüşler bizi çok mutlu etti. Yıllardır herkesin diline pelesenk olan, sözleri ve bestesi Ersel Serdarlı’ya ait “Öyle de Güzel” şarkısını reklam filmimiz için düzenledik. Şarkı hikayemizi anlat­mamızda önemli bir enstrüman oldu, “ye­ganedir, şahanedir, mucizedir” derken bu benzersiz dişleri betimliyoruz aslında. Rek­lam filmimiz yayınlandıktan bir süre sonra ise Zorlu Center başta olmak üzere Kanyon AVM ve Bağdat Caddesi’nde hem enstalas­yonlarımız hem de fotoğraf kabinlerimizle projemizi bir adım büyüterek herkesi, gü­lüşlerini çekinmeden ve özgüvenle paylaş­maları için davet ettik. Projemize gösterilen ilgi bize doğru yolda ilerlediğimizi gösterdi ve gülüşlerini fotoğrafladığımız herkes “Sig­nal’in Yeni Gülüşü” olarak İstanbul’un dört bir yanında yaklaşık 2500 noktada konum­lanan outdoor mecrada ve 1000’i aşkın diji­tal ekran ile tüketicilerimizle buluştu.

Signal ile gülüşler “her haliyle güzel”

“Signal’in Yeni Gülüşü” kampanyası kapsamında Mehmet Turgut’un ob­jektifine kaç farklı gülüş yansıdı?

Sevgili Mehmet Turgut, projemizin ilk gü­nünden itibaren vermek istediğimiz mesajı içselleştirip, her karesinde fotoğrafladığı kişiyle gerçek ve samimi bir iletişim kurdu. Signal’in “Her Haliyle Güzel” gülüş alan­larını deneyimlemeye binlerce güzel gülüş geldi. Bine yakın kişi tüm özgüveniyle ob­jektiflerimizin karşısına geçti ve “Signal’in Yeni Gülüşü” olarak 2 haftalık bir sürede İstanbul’un dört bir yanındaki dijital ek­ranları bu gülüşler süsledi.

Kampanyanın bir sonraki adımla­rından ve hedeflerinden bahseder misiniz?

Kampanyamızın en büyük amacı tüketici­lerimizin kalbine dokunabilmekti. Signal olarak, gülmenin gerçekten en büyük ihti­yaç olduğunun farkındayız. Kampanyada­ki hedefimiz, bu güzel gülüşleri mümkün olabildiğince sergilemek ve herkese gös­termekti. Önemli olan diş yapımız değil, onlara ne kadar özenle baktığımız. Bakım­ları tam yapılmış bir gülüşün benzersiz ve muhteşem olmaması için hiçbir sebep yok. Projemizle çıktığımız yol bir adım daha öteye giderek tüm gülüşleri sahip­lenmeye ve onları sergilemeye dönüştü. Önümüzdeki dönemlerde de gülüşleri güzelleştirmeye devam ederken, herkesin gülüşünün bir parçası olan dişlerini özgü­venle sergilemesi için çalışmalarımızı sür­düreceğiz

featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
Güncel Haberler
YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Haberler
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nafizcan Önder
4 hafta önce
McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü
Haberler
McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü
Sena Tufan
4 hafta önce
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Haberler
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Sena Tufan
11 Ekim 2025
Epica Awards 2025'in kısa listeleri belli oldu: Türkiye'den 3 iş 6 kategoride finale kaldı...
Haberler
Epica Awards 2025’in kısa listeleri belli oldu: Türkiye’den 3 iş 6 kategoride finale kaldı…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.