16 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sensodyne Promine Samet Türkkan

Sensodyne Promine ile “Minik Gülüşler Koruma Altında”

Gizem Yıldız
30 Nisan 2024
4 dk okuma

Yıllardır Diş Hekimlerinin önerdiği marka Sensodyne, yeni lanse ettiği “Sensodyne Promine Çocuklar İçin’’ diş macunu ve diş fırçaları ile çocukların yaşam boyu daha iyi ağız ve diş sağlığına sahip olabilmelerini bugünden destekliyor. Sensodyne, yaş gruplarına göre çocukların ağız ve diş sağlığı ihtiyaçlarına özel geliştirdiği yenilikçi ürünlerinin yanı sıra, çocuk ağız ve diş sağlığı konusunda toplum bilincini artırmayı da amaç ediniyor. Bu amaç doğrultusunda projeler geliştirirken deprem bölgesindeki çocukları da unutmuyor. “Minik Gülüşler Koruma Altında” sloganıyla çalışmalarını yürüten Sensodyne’in Kıdemli Marka Müdürü Samet Türkkan sorularımıza yanıt verdi.

Sensodyne olarak çocuklara yönelik nasıl çalışmalar yürütüyorsunuz?

Sensodyne ile, çocukların ilk süt dişlerinden itibaren yaş gruplarına göre değişen ağız bakım ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik ‘Sensodyne Promine Çocuklar İçin’ ürün serimizi piyasaya sürdük. Diş hekimleri ve uzmanlarla beraber geliştirdiğimiz yeni ürünlerimizle birlikte kıymetli minik gülüşleri koruma altına almayı amaçlıyoruz.

Bu kategorinin kaptan markası olarak yeni ürünlerimizi tüketicilerimizle buluşturmanın yanında, ağız sağlığındaki problemlerin büyük çoğunluğu doğru bilinen yanlışlardan kaynaklı olduğu için ebeveynleri çocuk ağız ve diş sağlığı konusunda bilinçlendirmeye yönelik önemli bir sorumluluk üstlendik. Çocukların doğru ağız ve diş sağlığı ritüellerini en erken safhada kazanmalarını ve alışkanlık haline getirmelerini cazip kılmak amacıyla farklı iş birlikleri yaparak yeni projeler geliştiriyoruz.

Tabii ki deprem bölgesindeki çocuklarımızı da unutmuyoruz. Hepimizi derinden sarsan depremden etkilenen çocukların ağız ve diş sağlığı ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik çalışmalarımızı resmi hizmet birimleriyle birlikte yürütüyoruz.

Yeni lanse edilen Sensodyne Promine Çocuklar İçin ürün ailesinden bahsedebilir misiniz?

0-2, 3-5 ve 6-12 yaş gruplarındaki çocukların ağız bakım ihtiyaçlarına göre özel olarak diş hekimleriyle geliştirilen Sensodyne Promine Çocuklar İçin diş macunları ve fırçaları minik gülüşleri koruma altına alıyor. Diş macunlarımız, yaş grubuna göre içerdiği florür miktarı ile çocukların yetişkinlere göre yüzde 50 daha ince olan hassas diş minelerini güçlendirerek çürüklere karşı gün boyu etkili koruma sağlıyor. 1 0-2 yaş ve 3-5 yaş ürünlerimiz, yapay aroma, tatlandırıcı ve şeker içermiyor. Çocuklar için özel geliştirilmiş tatlı nane tadıyla çocukları diş fırçalamaya motive ediyor.

Çocukları tasarımlarıyla cezbeden birbirinden sevimli diş fırçalarımız ise yumuşak fırça kıllarıyla hem hassas hem de etkili temizlik sağlayacak şekilde dizayn edildi. Ayrıca, esnek bölge teknolojisiyle, diş ve diş etleri üzerinde oluşturulabilecek fazla baskının kontrol edilmesini sağlıyor. Uzun zamandır Sensodyne’den beklenen çocuklara yönelik ürünlerimizi en yenilikçi teknolojilerle ve uzmanlarla birlikte hazırladık.

Sensodyne minik gülüşler

Sensodyne Promine Çocuklar için ile hedefiniz nedir? Çocuk ağız ve diş sağlığındaki doğru bilinen yanlışlar olduğunuzdan bahsettiniz. Nedir bu doğru bilinen yanlışlar? Doğru bilinçlenme için ne gibi iş birlikleri yapıyorsunuz?

Dünya Sağlık Örgütü’nün 2019 yılında paylaştığı verilere göre Türkiye’de 5-6 yaş çocuklarda diş çürüğü görülme oranı yüzde 70 ile Avrupa ve ABD’ye kıyasla son derece yüksek.*

Sensodyne olarak bu durumu tersine çevirmeyi misyon edindik. Bu misyon doğrultusunda da, Sensodyne Promine Çocuklar İçin ile çocuk ağız ve diş sağlığı konusunda aslında doğru sanılan birçok yanlış konuya açıklık getirmek üzere yola çıktık. Çünkü ağız sağlığındaki problemlerin büyük çoğunluğunun doğru bilinen yanlışlardan kaynaklandığını tespit ettik. Örneğin süt dişleri sanılanın aksine kalıcı dişlerin sağlıklı bir şekilde çıkmasına zemin hazırlamada çok kritik bir role sahip. Bu dişler çürümeye karşı çok daha savunmasız ve eğer doğru ağız bakım rutinleri ihmal edilirse önüne geçilemeyen sağlık problemlerine sebebiyet veriyor.** Bir diğer önemli konu da florürle alakalı. Toplumda doğruluğu kanıtlanmayan farklı spekülatif bilgiler dolaşsa da diş macunundaki florür, diş çürüklerini önlemede Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) dahil olmak üzere dünya genelindeki tüm ilgili diş hekimliği ve tıp kuruluşlarından mümkün olan en yüksek düzeyde kanıt ve desteğe sahiptir.*** Otorite konumundaki tüm diş hekimliği kuruluşlarınca, çocuklar için dişlerin mutlaka yaşa göre florürlü diş macunu ile günde 2 kez 2 dakika boyunca fırçalanması önerilmektedir.

Bilinçlendirme amacıyla, oyunun bir çocuğun gelişimi ve eğitiminde önemli bir merkez olmasının bilinciyle bir de KidZania iş birliğimizi hayata geçirdik. Bu projede çocuklara ömür boyu unutamayacakları eğlenceli bir dünya yaratarak ağız ve diş sağlığının önemini hem eğlenerek hem de öğrenerek deneyimleme fırsatı sunuyoruz. Diş hekimliği ünitesinde çocuklar önce ağız sağlığı eğitimi alıyor ve sonra diş hekimliği mesleğini deneyimleme fırsatı buluyor.

Türk Dişhekimleri Birliği ile yaptığınız, deprem bölgesindeki çocuklara yönelik çalışmalardan bahseder misiniz?

Marka olarak ‘Yiyecek, içeceklere karşı hassasiyetimiz yok ama konu dayanışmaysa hassasiyetimiz var.’ mottomuzla ülkemizi derinden üzen deprem felaketi sonrasında ilk günden bu yana bölgeye yönelik destek verme çalışmalarımıza devam ediyoruz. Depremin hemen akabinde, Türk Dişhekimleri Birliği ile depremzede vatandaşlarımızın acil ağız ve diş sağlığı ihtiyaçlarını karşılamak üzere 25 adet mobil diş kliniğini hizmete aldık. Ayrıca bölgedeki temiz içme suyu ihtiyacına yönelik İdea Universal ile yaşam üniteleri kurduk. Sensodyne Promine Çocuklar İçin lansmanımızın akabinde Türk Dişhekimleri Birliği’nin koordinasyonluğunda ve Hatay Dişhekimleri Odası iş birliğiyle, çadır kentlerde yaşayan çocuklara yönelik düzenlenen ağız ve diş sağlığı eğitimleri için 6000 adet çocuk diş macunu ve diş fırçası gönderiyoruz. Önümüzdeki dönemde de bölgedeki minik gülüşleri korumak için sürdürülebilir projeler gerçekleştirmek üzere tüm paydaşlarımızla olağan gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz. Sensodyne olarak önceliğimiz ülkemizdeki ihtiyaçları göz önünde bulundurarak her zaman en iyi ürünleri sunmak ve faaliyetlerimizi bu ihtiyaçlara göre yürütmek.

*WHO Ending childhood dental caries. https://iris.who.int/bitstream/handle/10665/330643/9789240000056-eng.pdf?sequence=1

**Oliveira MAHDM  et al. Microstructure, Mineral Composition of Dental Enamel of Permanent ve Deciduous Teeth. Microsc. Res. Tech.

***https://www.acffglobal.org/why-is-fluoride-important-for-childrens-oral-hygiene/

1 Sağlıklı beslenme ve günde 2 kez fırçalama ile. (Koruma derecesi iki fırçalama arasında değişebilir)

featured Samet Türkkan Sensodyne Promine
1 Influencer'lar artık algoritmalar için içerik üretecek
Influencer’lar artık algoritmalar için içerik üretecek
2 Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
3 Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun "ayrımcılık"
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun “ayrımcılık”
4 Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
5 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Güncel Haberler
İkinci el vites yükseltti: Talep Temmuz'da hızlandı
İkinci el vites yükseltti: Talep Temmuz’da hızlandı
Yapay zeka aramayı yeniden şekillendiriyor. Peki, pazarlamacılar ne yapmalı?
Yapay zeka aramayı yeniden şekillendiriyor. Peki, pazarlamacılar ne yapmalı?
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Haberler
Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Sena Tufan
7 gün önce
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
Haberler
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Sena Tufan
19 Haziran 2025
Yapay zekanın karanlık yüzü: ChatGPT, gençlere zararlı tavsiyeler veriyor...
Haberler
Yapay zekanın karanlık yüzü: ChatGPT, gençlere zararlı tavsiyeler veriyor…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Haberler
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
Nafizcan Önder
7 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.