19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Geleceği konuşmaya hazır mısınız?

Geleceği konuşmaya hazır mısınız?

Marketing Türkiye
6 Ekim 2018
3 dk okuma

Çeyrek asrı aşkın süredir aralıksız olarak yapılan ve Avrupa’nın en büyük İK etkinliği olan “PERYÖN Kongre”, 1- 2 Kasım 2018 tarihinde İstanbul Lütfi Kırdar’da 26’ıncı defa kapılarını katılımcılara açacak. Bu sene “Bugün, Yarın, Gelecek” temasıyla trendleri sahnesine taşıyacak olan etkinlik öncesinde PERYÖN Türkiye İnsan Yönetimi Derneği Başkanı Berna Öztınaz ile hem çeyrek asırlık “PERYÖN Kongre”yi hem de İK’nın geleceğini konuştuk…

47 senedir sektöre katkı sağlıyoruz

✓ PERYÖN, Türkiye İnsan Yönetimi Derneği olarak 47 senedir insan yönetimi alanına katkı sağlamak için çalışıyoruz. Mesleki standartların oluşumuna destek oluyor, iş dünyasını yeni ve farklı bakış açılarıyla tanıştırıyor, Türkiye’deki insan yönetimi uygulamalarının dünya vizyonuyla entegre olması için araştırmalar yaparak kurumlara kaynak sunuyoruz.

✓ Düzenlediğimiz PERYÖN İnsana Değer Ödülleri ile başarılı uygulamaları iş dünyasına tanıtıyoruz. PERYÖN Akademi çatısı altında hem kurumsal hem de bireysel eğitimlerle binlerce kişiye sesleniyoruz. İki ayda bir çıkarttığımız PY dergimizle bilgi paylaşımına imkân tanıyoruz.

✓ Bilimsel araştırma ve geliştirme projeleri üreterek, sektörde bilgi derinliğinin artırılması, mesleki gelişim ve dayanışmanın sağlanması ve kamu yararına politikaların oluşmasına katkıda sağlıyoruz. Ayrıca T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ve TÜSİAD ile pek çok ortak proje gerçekleştirdik.

PERYÖN Kongre’nin bu yılki konsepti : “Bugün, Yarın, Gelecek”

✓ Hayata geçirdiğimiz projelerimizden en kıymet verdiklerimizden biri de PERYÖN Kongre. Tam 26 yıldır hiç ara vermeden düzenliyoruz. Bunu söylemek bizim için bir gurur çünkü dönemin koşulları ve şartları ne olursa olsun, her şeye rağmen çeyrek yüzyılı aşkın bir süredir PERYÖN Kongre’yi aynı kaliteyle katılımcılarımızla buluşturuyoruz.

✓ Tabii bu uzun yolculukta sürekli kendimizi geliştirip, yenilemeyi de ihmal etmiyoruz. Demek istediğim; insan her gün yeni bir sabaha uyanıp her gün yeni bir bilinmezliğin içine düşen bir varlık. Ben ve bize giden yolculukta anlamı aramak çok kıymetli. Biz de PERYÖN Kongre ile bu arayışa bir katkı sunmayı arzu ediyoruz. Bu nedenle konseptimizi “Bugün, Yarın, Gelecek” olarak belirledik.

Katılımcıları zengin bir içerik bekliyor

✓ İnsan yönetimi alanında gündemi belirleyen ve Avrupa’nın en büyük İK etkinliği olan PERYÖN Kongre’de farklı sektörlerden binlerce profesyonel, alanının en iyi uzmanlarından uygulama örneklerini, kapsamlı araştırmaları ve yeni yaklaşımları dinleme fırsatı yakalıyor.

✓ Katılımcılarımıza zengin bir içerik sunuyoruz. Ayrıca onlara uzmanlarla bir araya gelme ve tanışma imkanı da yaratıyoruz. Kongremiz, sergi alanı ve sponsorluk fırsatlarıyla da katılımcı ve destekleyen firmalara, ürün/hizmetlerini tanıtmak için eşsiz bir alan yaratıyor. Onları hedef kitleleriyle bir araya getiriyor. Bu anlamda yıllardır önemli bir network platformuyuz.

İlk yıldan bu yana katılımcı sayımız 25 kat ARTTI

✓ 50’ye yakın oturumda, yerli/yabancı 100 konuşmacıyla gündemi yakalamakla kalmıyor, gündem yaratıyoruz. Yeni insanlar, yeni fikirler, yaratıcı çözümler ve uygulamalarla tanışıp, işe bakışımızı değiştiriyor, hatta iş yapış biçimimizi baştan kurguluyoruz.

✓ 10 yıl önce 300 kişi katılımlı kongreler yapılırken, şu anda 3 binin üzerinde profesyoneli ağırlayabiliyoruz. 1992’den bu yana kongrelerimizde yaklaşık 1 bin 495 konuşmacı, 694 oturum, 28 bine yakın katılımcı yer aldı. İlk yıldan bu yana katılımcı sayımız 25 kat, konuşmacı ve oturum sayılarımız ise 4 kat arttı.

Bu yıl bir anlam arama, anlamı bulma yolculuğuna çıkacağız

✓ Farklı çalışmalar gelecek 10 yıl içinde yaşanacak teknolojik gelişmelerle, insanların iş yapış biçimlerinin yüzde 53 oranında değişeceğini gösteriyor. Geleceğin işgücü alanı için yapılan araştırmalara göre hem kurumlar hem de çalışanlar, “freelance” çalışma gibi esnek iş modelleri ve mobiliteye daha çok odaklanacak. 2030 yılında tam zamanlı işe sahip ekiplerin oranının sadece yüzde 9 olacağı tahmin ediliyor.

✓ Gelecekte şirketler yaratıcı ve inovatif olan özel yeteneklere karşı daha cömert davranacak. Yapay zekanın ihtiyaç duyacağı yeteneği tanımlamak ve bulmak hiç olmadığı kadar zorlaşacak. İK, şirketten ayrı bir fonksiyon olarak tanımlanmayacak. Çalışan tarafına bakıldığında ise iş insanlarının yüzde 74’ü, gelecekte işlerini kaybetmemek için yeni beceriler öğrenmeye veya yeni eğitimler almaya şimdiden hazır.

✓ Peki, tüm bu değişimin ilk sinyalleri nerede? Tabii ki günümüzde… İnsan yönetiminin gelecek dinamikleri bugünden şekilleniyor. Bu yüzden kongremizin temasını “Bugün, Yarın, Gelecek” olarak belirledik. Bu sene aslında bir anlam arama, anlamı bulma yolculuğuna çıkacağız

1 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
2 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
3 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
4 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
5 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Güncel Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Kültür-sanat sürdürülebilirliğin eylem aracıdır
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka ile video üretiminde yeni dönem: Metin ve görselden video oluşturulabilecek
Haberler
Yapay zeka ile video üretiminde yeni dönem: Metin ve görselden video oluşturulabilecek
Sena Tufan
16 Nisan 2025
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi'nden günde kaç kişi geçiyor?
Haberler
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi’nden günde kaç kişi geçiyor?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Arma değişti, mizah değişmedi: Beşiktaş’tan The Sun’a cevap gecikmedi!
Haberler
Arma değişti, mizah değişmedi: Beşiktaş’tan The Sun’a cevap gecikmedi!
Nafizcan Önder
5 Mart 2025
Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filmi, marka yüzü Gökçe Bahadır ile tanıtıldı
Haberler
Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filmi, marka yüzü Gökçe Bahadır ile tanıtıldı
Advertorial
3 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.