16 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
FreakOut Turkey ile webe özel reklamlar
Haberler

FreakOut Turkey ile webe özel reklamlar

Marketing Türkiye
6 Kasım 2015
2 dk okuma

Native display ad network şirketi olarak hizmet veren FreakOut Turkey, mobil webe özel bir reklam ağı sunuyor. FreakOut Türkiye CEO’su Keiji Tokiyoshi, hem yayıncılara hem de reklam verenlere hitap ettiklerini belirterek, “İnternet medyası ve yayıncıları bütünüyle bizim hedef kitlemiz. Networkümüze katılmayı isteyen medya sayısı çoğaldıkça ürünümüz kendi içerisinde retargetig ve RTB’de yapmaya başlayacak” diyor.

Bize biraz FreakOut Turkey’den bahseder misiniz? Nasıl bir hizmet veriyor hedef kitlesine?

FreakOut Japonya’nın önde gelen full-stack ad-tech şirketlerinden biri. Günümüzde DMP, NativeAd ve O2O alt şirketleri bulunan şirketimiz, Japonya’da DSP hizmeti veren bir şirket olarak sektöre adımını atmış. 2014 yılında halka arzı gerçekleşen şirketimiz, o dönemden itibaren faaliyet alanını Asya bölgesinde genişletme çalışmalarını sürdürüyor. FreakOut Japonya’da ağırlıklı olarak DSP işi yapmakla beraber, sosyal ağlar ve benzeri diğer ürünler için trading desk işi de yapıyor.

Nasıl bir sistemle bu hizmetleri veriyorsunuz?

FreakOut Turkey native display ad network şirketi olarak hizmet veriyor. Mobil webe özel bir reklam ağı kullanıyoruz. Yakın gelecekte Mobil uygulamaları da ağımıza dâhil etmeyi planlıyoruz. Fakat ilk başta mobil webe öncelik vermeyi tercih ediyoruz.

FreakOut Turkey dijital pazarda kimlere hitap ediyor?

Türkiye pazarında hem yayıncılara hem de reklamverenlere hitap eden hizmetler sunuyoruz.  Sunduğumuz hizmetlerle yayıncılara yeni bir gelir kaynağı sağlıyoruz. İnternet kullanıcılarının yaklaşık yüzde 80’i geleneksel banner reklamlarını tıklamıyor. Native display ise tam da bu kitleye bulaşarak yayıncıların reklam gelirlerini artırıyor. Reklamverenlere ise banner reklamlardan farklı olarak, yayıncıların sitelerinin formatıyla uyumlu reklam verebilme imkanı sağlayıp hem görünürlüklerini yükseltmeleri hem de tıklanma oranlarını yükseltmeleri için teknik destek veriyoruz. Native display reklamlarımız aynı zamanda mobil reklamların en önemli sorunu olan yanlış tıklanmaların meydana gelme ihtimalini de düşürdüğü için hedef kitleye etkili reklam gönderimi gerçekleştirebiliyoruz.

Hangi kanallar üzerinden hizmet veriyorsunuz?

Mobile odaklanmamızın nedeni; “mobile shift”in içinde bulunduğumuz dönemde tüm dünyada gerçekleşmekte olması ve bu geçişin gerçekleşmesiyle mobilin, tabiri caizse, reklam sektörünün en önemli savaş meydanı olacağını öngörmemiz. Mobil uygulamalar yerine mobil webe odaklanmamızın sebebi ise kullanıcıların, cihazlarına indirecekleri uygulamaların sayısının sınırlı olacağını düşünmemiz. Bu sayının her kategori için bir tane olacağını öngörüyoruz. Dolayısıyla bundan sonra kullanıcıların mobilde baktıkları içeriklerin ya Facebook gibi sayfalardan yönlendirildikleri web sayfaları, örneğin haber sayfaları ya da curation uygulamalardan yönlendirildikleri web sayfaları olacağını düşündüğümüz için uygulama tarafına nazaran web tarafının impression oranlarının daha yüksek olacağını öngörüyoruz.

En çok hangi sektörlerden müşterileriniz var?

Yayıncı tarafını ele alırsak; internet medyası, doğal olarak yayıncıları, bütünüyle bizim hedef kitlemiz. Fakat özellikle profesyonel medya ilgileniyoruz. Çünkü networkümüze katılmayı lütfeden medya sayısı çoğaldıkça category targeting yapmayı planlıyoruz. Özellikle, kullanıcılarının kendine has özelliklere sahip olduğu profesyonel medyaya ulaşmak istiyoruz.  Reklamveren tarafında ise, müşterilerimiz özellikle direkt response odaklı reklam verenler. Bilhassa perakende satış sitelerinin, başlıca müşterilerimiz olduklarını düşünüyorum. Bununla birlikte, marka reklamcılığına yönelik çözümlerimizi geliştirme aşamasında olduğumuz için, yakın gelecekte marka reklam verenlere ulaşmayı da planlıyoruz.         

Web sitesi: http://tr.foutap.com/

 

1 "Deterjan Pazarı" saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
“Deterjan Pazarı” saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
2 Golden Drum'da son başvuru tarihi 15 Ağustos...
Golden Drum’da son başvuru tarihi 15 Ağustos…
3 Sosyal medyada "kötülük", "iyilikten" 5 kat hızlı yayılıyor!
Sosyal medyada “kötülük”, “iyilikten” 5 kat hızlı yayılıyor!
4 Rekabet Kurumu'ndan Martı'ya soruşturma
Rekabet Kurumu’ndan Martı’ya soruşturma
5 Burger King neden müşterilerine boş sipariş makbuzu gönderdi? | Son 24 saatin gündemi
Burger King neden müşterilerine boş sipariş makbuzu gönderdi? | Son 24 saatin gündemi
Güncel Haberler
Sex and the City
Booking.com’dan Sex and the City fanlarını sevindirecek haber
Dijital dünyada çocuk olmak
Bugün çocuk olsaydınız dijital dünyayla başa çıkabilir miydiniz?
burger king
Burger King, hamburgerleri soğuk servis etmeye başladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Buz Devri’nden çıkan gençlik, eğlencenin ötesinde neye ihtiyaç duyuyor?
Haberler
Buz Devri’nden çıkan gençlik, eğlencenin ötesinde neye ihtiyaç duyuyor?
Akan Abdula - Özge Sargın
6 Temmuz 2022
Instagram'a yine yeniden bir TikTok özelliği geliyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Instagram’a yine yeniden bir TikTok özelliği geliyor | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
17 Haziran 2022
“Kıtlama şeker” artık marka değeri taşıyor
Haberler
Erzurum’un “Kıtlama Şeker”i artık bir marka!
Seda Başpınar
8 Haziran 2022
Burger King Onur Ayı'na özel Whopper hazırladı
Haberler
Burger King Onur Ayı’na özel Whopper hazırladı
Gizem Yıldız
7 Haziran 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.