Ana sayfa › Marketing Türkiye
Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…
Halk jürisiyle belirlenir, emeği geçen herkesi ödüllendirir
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde…
Önce küresel salgın krizi, beraberinde artan ekonomik zorluklar ve üstüne yaşadığımız deprem felaketi ile birlikte araştırmalar gösteriyor…
Pazarlama her zaman dayanağını rakamlardan alır. Her ne kadar vitrindeki haliyle iletişimin romantik söylemleri reklamlar olsa da onun da…
Pandemiyle birlikte iş dünyası da tüm parametrelerin değiştiği bir sürece adım attı. Bu süreçten yeni dersler çıkaran, dönemin koşullarını…
Günlük rutinlerimizin bir anda değiştiği, vaktimizin çok büyük bir kısmını evde geçirmek zorunda olduğumuz pandemi dönemi, hepimizde yeni…
Değişik zamanlardan geçiyoruz, ezberimiz bozuldu. Kabul görmüş pek çok uygulama bir anda kökten değişirken iletişimin dili de bambaşka bir…
Salgınla birlikte iş yaşamlarımız da değişti, çalışan-işveren bağlarımızda… Uzun yıllar “Kral” olarak tanımlanan tüketici şimdi tahtını…
Koronavirüs önceliklerimizi, günlük rutinlerimizi, tüketim alışkanlıklarımızı sil baştan değiştirerek tüketici-marka ilişkisinin de yeniden…
Müşteriyi tanımanın ve bir sonraki adımını tahmin etmenin kritik önem kazandığı kriz dönemlerinde markaların kendi itibarlarını…
Dijitalleşme, sosyal medyanın yükselişi ve yeni rekabet koşulları pazarlamada pek çok yeni fırsatı beraberinde getirirken pazarlama…
Oksitosin, dopamin, adrenalin ve vazopressin hormonlarından bir kokteyl oluşturularak sabah akşam tek doz aldığımız aşk hiç şüphesiz insanı…