21 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yaya geçitlerinde "sağlam dur"!

Yaya geçitlerinde “sağlam dur”!

Nafizcan Önder
15 Kasım 2023
1 dk okuma

Brisa, Lassa markasıyla, yaya geçitlerinde trafik güvenliğini sahiplendiği, tüm sürücüleri topluma değer katmaya ve yayaların güvenliğini sağlama almaya davet ettiği yeni bir farkındalık kampanyasına imza attı.

Türkiye’de 2022 yılında ölümlü yaralanmalı trafik kazasına neden olan toplam 235 bin 176 kusura bakıldığında kusurların yüzde 86,8’inin sürücü, yüzde 9,5’inin yaya, yüzde 2,1’inin taşıt, yüzde 1,2’sinin yolcu ve yüzde 0,4’ünün yol kaynaklı olduğu görüldü.1 Karayolları Genel Müdürlüğü’nün paylaştığı verilere göre, 2022 yılı içinde gerçekleşen 197 bin 261 kazanın 34 bin 466’sı yayaya çarpma şeklinde gerçekti. yüzde 17,47 oranıyla, yayaya çarpma en yaygın ikinci kaza türü olarak yer alıyor2.

Lassa da yeni farkındalık kampanyası ile sürücülerin yaya geçitlerinde durma sorumluluğuna dikkat çekiyor. Yaya geçidi kullanımı ve trafik kurallarına uymanın önemi hakkında farkındalık oluşturarak bu verileri önemli ölçüde azaltılabileceğine inanan ve trafikteki güvenlik için araç sahiplerini yaya geçitlerinde durmaya davet eden Lassa “Yaya Geçitlerinde Sağlam Duruyoruz” sloganı ile harekete geçiyor, “yaya geçitlerinde herkesi sağlam durmaya davet ediyoruz” diyerek bu güçlü duruşunun da altını çiziyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Brisa
Reklamveren Temsilcisi: Evren Güzel, Efe Attila, Tuğçe Öge, Simla Leventoğlu Duran, Can Etelik
Reklam Ajansı:  Alametifarika     
Yönetici Kreatif Direktör:  Ozan Özüm Özbey, Zeynep Oray
Kreatif Direktör : Necati Kaya
Yaratıcı Grup:   Hakan Başaran, Seher Kış, Ezgi Kaşar, Ali Ömer Erener
Müşteri İlişkileri: Duygu Yılmaz
Stratejik Planlama: Berra Katlav, Mervenaz Mete, Tuğçe Aydın
Ajans Prodüksiyon: Gülin Sarpel, Ebru Uluçınar, Berk Maral
Yönetmen: Kemixiz
Prodüksiyon Şirketi: Panda Films
Post Prodüksiyon Şirketi: İmaj
Müzik: Nilinişleri

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Alametifarika Brisa
1 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
2 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
3 Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
4 LeBron James'in "hayatımın kararı" açıklaması, marka iş birliği çıktı!
LeBron James’in “hayatımın kararı” açıklaması, marka iş birliği çıktı!
5 Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Güncel Haberler
MMA Global, "Marketing + Media Alliance" adıyla yeni bir döneme girdi
MMA Global, “Marketing + Media Alliance” adıyla yeni bir döneme girdi
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Spotify ve Netflix güçlerini birleştirdi: Podcast’ler ekrana taşınıyor!
Haberler
Spotify ve Netflix güçlerini birleştirdi: Podcast’ler ekrana taşınıyor!
Nafizcan Önder
6 gün önce
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Haberler
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
İrem Alimoğlu
12 Ağustos 2025
L’Oréal ContentPro ve The People Base influencer’ların yeni çağını duyuruyor: Glow-ID ile ışığını sahiplen!
Haberler
L’Oréal ContentPro ve The People Base influencer’ların yeni çağını duyuruyor: Glow-ID ile ışığını sahiplen!
Advertorial
22 Ağustos 2025
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Haberler
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sena Tufan
18 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.