5 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bugünden yarını düşünenlerin markası

Yarını düşünenlerin markası

Marketing Türkiye
4 Kasım 2021
1 dk okuma

Vaillant, ‘‘Yarın için bugünden Vaillant’’ sloganıyla başlattığı reklam kampanyasıyla “Cebinizi ve geleceğinizi korurken, evinizin konforunu yükseltin’’ mesajı veriyor. 3 filmden oluşan reklam kampanyasında marka, kullanıcılarının akıllı ve çevre dostu çözümlerle, dünyayı daha yaşanılası bir yer yapmaya evlerinden başladıklarına dikkat çekiliyor. 

Dünyayı koruma konusunda yaratmaya çalıştığı farkındalığı hem doğa dostu ürünler hem de projelerle destekleyen Vaillant, yeni reklam kampanyasında “verimlilik-tasarruf, sürdürülebilirlik ve teknoloji” konularına dikkat çekiyor. Vaillant, “Yarın için bugünden Vaillant” konsepti ile hazırlanan 3 reklam filminde ‘‘Cebinizi ve geleceğinizi korurken, evinizin konforunu yükseltin’’ mesajı veriyor.

Vaillant, verimlilik ve tasarruf konulu “Tasarruflu Aile”, sürdürülebilirlik konulu “Çöp Ayrıştırma” ve teknoloji konulu “Kediyi Oynatma” filmleri ile verimlilik, tasarruf ve konforu hep ön planda tutan Vaillant’lıların hayatta sadece kombi seçerken değil, her konuda yarını düşünerek yaşadıklarını anlatıyor. Evdeki yaşamlarında akıllı yöntemler kullanan, çocuklarına çevre bilincini aşılayan ve teknoloji sayesinde konforunu yüksek tutan insanların kombi seçimlerinin de zaten Vaillant olacağı mesajı veriliyor. 

Vaillant kullanıcıları dünyayı daha yaşanılası bir yer yapmaya evlerinden başlar 

“Tasarruflu Aile”de Vaillant sahibi ailelerin dünyamız için her zaman akıllı seçimler yaparak verimlilik ve tasarruf sağladığı; evlerinde “kağıt” ve “plastik” için iki çöp kutusu bulunduran Vaillant kullanıcısı bir aileyi gördüğümüz “Çöp Ayrıştırma”da Vaillant’lıların gezegenin yarını için ilk adımı evlerinde attığı ve “Kediyi Oynatma” adlı üçüncü filmde ise teknolojinin getirdiği konforun önemi vurgulanıyor. Vaillant kullanıcılarının akıllı ve çevre dostu çözümlerle, dünyayı daha yaşanılası bir yer yapmaya evlerinden başladıklarını gördüğümüz reklam filmleri Büyük Balık reklam ajansı tarafından hazırlandı.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Vaillant Türkiye

Reklamveren Yetkilileri: Hazım Bumin, Anı Özyön

Reklam Ajansı: Büyük Balık

Yapım Şirketi: Kala Film

Yönetmen: Hakan Yonat

Müzik: Jingle Jackson

Diğer yaratıcı kampanyalara göz atmak için TIKLAYIN.

vaillant
1 YouTube'da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report'ta!
YouTube’da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report’ta!
2 Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
3 Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
4 Dijital çağın sürpriz yumurtası "Blind Box"
Dijital çağın sürpriz yumurtası “Blind Box”
5 Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güncel Haberler
Ağustos ayında sosyal medyaya damga vuran markalar belli oldu!
Ağustos ayında sosyal medyaya damga vuran markalar belli oldu!
Google, Apple ile dalga geçti: "Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir"
Google, Apple ile dalga geçti: “Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir”
"Yapay zekanın babası" Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
“Yapay zekanın babası” Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Uludağ Premium Ultra Trail'de sanatla doğa sporu iç içeydi
Haberler
Uludağ Premium Ultra Trail’de sanatla doğa sporu iç içeydi
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Yedi bakanlık güçlerini birleştirdi: Ürün güvenliği ve piyasa gözetiminde yeni dönem
Haberler
Yedi bakanlık güçlerini birleştirdi: Ürün güvenliği ve piyasa gözetiminde yeni dönem
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Cartier'in müşteri verileri çalındı!
Haberler
Cartier’in müşteri verileri çalındı!
Sena Tufan
4 Haziran 2025
Aldatma, şantaj ve gizli planlar... Yapay zeka yoldan mı çıkıyor?
Haberler
Aldatma, şantaj ve gizli planlar… Yapay zeka yoldan mı çıkıyor?
İrem Alimoğlu
1 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.