13 Aralık’ta vizyona giren Star Wars ‘Son Jedi’ filmi ile birlikte, Vivident’in ‘çiğnedikçe kazandıran’ kampanyası tüketicilerle buluşuyor.
Hayranlarının koleksiyonlarına eklemek isteyecekleri Star Wars ‘Son Jedi’ filminin en sevilen karakterlerinden Rey, BB-8 ve Stormtrooper’dan esinlenilerek tasarlanan görseller Vivident ambalajlarında. Star Wars karakter görsellerinin yer aldığı Vivident Xylit Yeşil Nane şişe kapaklarındaki şifreyle çekilişe katılan bir kişi, çift kişilik Star Wars temalı San Francisco gezisi ve yüzlerce talihli birbirinden farklı hediyeler kazanma fırsatı yakalayacak.
Künye:
Reklamveren: Perfetti Van Melle Türkiye
Reklamveren Yetkilileri:
Perfetti Van Melle Türkiye – Pazarlama Direktörü, Davide Campi
Perfetti Van Melle Türkiye – Sakız Kategorisi Pazarlama Müdürü, Çiğdem Tüzüner Serim
Vivident Marka Müdürü, Duygu Önal
Vivident Marka Müdür Yardımcısı, Ebru Atılgan
Reklam Ajansı: Being Çözüm
Yaratıcı Ekip: Soner Aslan, İrem Alkan
Stratejik Planlama: Ahmet Yener , Yunuscan Hısımcıl
Marka Ekibi: Yusuf Ziya Erdönmez, İrem Terzi
Prodüksiyon Şirketi: On Film
Post Prodüksiyon Şirketi: ABT
Kullanılan Mecralar: TV, İnternet