Toyota Hybrid önderliğinde dört markanın ortak gerçekleştirdiği proje ile bir ilke imza attı. Toyota Hybrid sessiz reklam kuşağı Survivor reklamlarını susturdu.
Toyota Hybrid Synergy Drive sistemi, hem benzinli hem de elektrik motoru arasındaki etkileşimi tamamen otomatik olarak kontrol ediyor. Buna bağlı olarak geleneksel motorlu araçlara göre çok daha sessiz ve pürüzsüz bir sürüş sağlıyor.
Survivor’da reklamlar susturuldu
Bu özelliği öne çıkarmak üzere Universal McCann tarafından Survivor’da yayınlanmak üzere Toyota Hybrid sessiz reklam kuşağı hazırlandı. “Toyota Hybrid yollarda çok sessiz gidiyor, Toyota Hybrid ile sessiz kuşak başlıyor” mesajı ile başlayan çalışmaya dört marka dahil oldu.
Toyota C-HR Hybrid reklamının sessiz versiyonu ile başlayan kuşak, Baymak, Çiçek Sepeti, Defacto ve Pronto Tour’un sessiz reklamlarıyla devam etti. Sessiz reklam kuşağıyla Toyota, medya alanında bir ilki gerçekleştirdi.
Künye:
Reklamveren: Toyota Türkiye Satış Pazarlama A.Ş
Reklamveren Temsilcisi: Barış Erdim, Murat Güney, Sezen Yeşiltaç
Medya Ajansı: Universal McCann
Kaktı veren ajanslar: Alametifarika, C-Section, Renee, Publicis İstanbul, Titrifikir