Teknosa, 2017 yılında başladığı “Durum Buysa, Teknosa” iletişimini, sosyal medyanın popüler kalıplarından “günü puanlama” üzerinden kurguladığı karne dönemi kampanyasıyla sürdürüyor.
Karne döneminde de durum buysa, Teknosa!
Yarattığı kampanyalarda kullandığı dijital içgörülerle dikkat çeken Teknosa, karne dönemi iletişimini de social listening çalışmalarıyla ulaşılan dijital bir içgörüye dayandırıyor. Sosyal medyada gençlerin ve öğrencilerin sık sık kullandığı “güne puanım” kalıbına referans veren kampanyanın filminde, eğlenceli bir anlatım dili kullanıldı. Üç farklı öğrenci profilinin incelendiği film, gerçekle animasyonu birleştiren renkli görsel dünyasıyla öne çıkıyor.
Her karne hediyeyi hak eder
Karne dönemlerinde “her karne hediyeyi hak eder” stratejisini benimseyen marka, bu kampanyada da stratejisine sadık kaldı. Takdir alan, teşekkür alan ve dönemi belgesiz kapatan üç farklı öğrencinin yer aldığı filmde, üçünün de hediye almak için farklı sebepleri olduğu vurgulanarak ebeveynlere pozitif bir mesaj veriliyor.
Künye
Reklamveren: TEKNOSA
Reklamveren Temsilcisi: Ayşegül Bahçıvanoğlu, Serap Balkan, Esra Yüksel, Aslıhan Yılmaz
Ajans: 4129Grey
CEO&CCO: Alemşah Öztürk
Yaratıcı Yönetmen: Seren Köroğlu
Yaratıcı Grup Başkanı: Ahmet Terzioğlu
Yaratıcı Grup: Bilal Öztaş, Şafak Kördikanlıoğlu, Onur Evin
Marka Direktörü: Melike Aşcı
Marka Yöneticisi: Ecem Gök
Ajans Yapımcıları: Gülşah Batıbeki, Kasım Bektaş, Can Aran
Dijital İletişim Direktörü: Kayhan Dural
Dijital İletişim Grubu: Serpil Kahraman, Derya Özkara, Özge Çaldıran, Selin Dönmez, Uğurcan Demir
Yapım Şirketi: Öteki Film
Yönetmen: Fırat Mançuhan
Müzik: 3K1A