ve bekleme anı anlatılıyor. Yolculuk esnasında yapılan anonslar, dış ses olarak reklam filminde yer alıyor ve yolculuğu betimliyor. Film, ziyarete gelen çocukların ve torunların dedeye kavuşmasıyla sonlanıyor. Reklam kampanyasında, en uzun yolculuğun beklemek olduğu ve sevilenlerin
bekletilmemesi gerektiği vurgulanıyor. Basın ilanındaysa bayramlarda yapılan aile ziyaretleri esprili ve bir o kadar da etkileyici bir dille yansıtılıyor. Turizm ilanları konseptiyle hazırlanan ilanda her bir aile ferdinin bayramlarda öne çıkan özelliklerinden bahsediliyor.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren : Kâmil Koç Otobüsleri A.Ş.
Reklamveren Yetkilisi : Hakan Al
Reklam Ajansı : Big – Birleşik İletişim Grubu
CCO : Güngör Türkömer
Yaratıcı Yönetmen : Kemal Hayıt
Yaratıcı Grup : U. Sönmez, G. Menemenlioğlu, C. Yolal
Ajans Prodüktörü : Tuğba Ağırbaş Özkan
Marka Grup Direktörü : Ayşe Barış Özkoray
Müşteri Temsilcisi : Aslı Üye
Yapım Şirketi : İkinci Parti
Yönetmen : Cengiz Karadağ
Kullanılan Mecralar : Sinema, internet, gazete, TV