7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Starbucks’tan 12 farklı hikâye, tek deneyim

Starbucks’tan 12 farklı hikâye, tek deneyim

Marketing Türkiye
9 Ekim 2025
1 dk okuma

Starbucks, marka yaklaşımını ve müşterileriyle kurduğu bağı anlatmak üzere başlattığı “Senin Starbucks” film serisini tamamladı. Haziran ayında başlayan ve toplamda 12 filmden oluşan seri, Starbucks partnerlerinin ve misafirlerinin deneyimlerini samimi bir dille aktararak markanın günlük hayatın içindeki yerine vurgu yapıyor.

Seride; ders aralarında Starbucks’ta buluşan öğrencilerden güne kahvesiyle başlayan profesyonellere, bitkisel lezzetlerle içeceğini kişiselleştirenlerden termosuyla hem yıldız kazanan hem de doğaya katkıda bulunan misafirlere kadar pek çok farklı hikâye ekrana taşındı. Her filmde, Starbucks’ın sunduğu ayrıcalıklar eğlenceli bir kurguda izleyicilerle buluştu; süte alternatif bitkisel lezzetlerin ücretsiz olması, Starbucks Mobil uygulamasındaki avantajlar, Yeniden Doldur uygulaması ve ücretsiz Wi-Fi gibi detaylar da “Senin Starbucks” yaklaşımıyla anlatıldı.

Starbucks’ın yalnızca bir kahve markası değil; kişisel ritüellere, küçük molalara, buluşmalara ve günlük alışkanlıklara eşlik eden bir yaşam alanı olduğu vurgulanan bu 12 filmde Starbucks Türkiye, her misafirine kendine ait bir “Senin Starbucks” anını yeniden hatırlatma fırsatı sunmayı hedefliyor.

Kampanyanın Künyesi:

  • Reklamveren: Starbucks Türkiye
  • Reklam Ajansı: Puck Global
  • Ajans Başkanı & Kreatif Direktör: Haluk Erkmen
  • Genel Müdür: Hande Şenol Özkut
  • Müşteri İlişkileri: Elife Buse Günal, Kübra Tunç, Ayşenur Menevşe
  • Sosyal Medya: Elife Buse Günal, Nidanur Ölçek
  • Kreatif Ekip: Yusuf Serhan Gargicılar, Mert Ceylan, Erdem Arslan
  • Sanat Yönetmeni: Yunus Özdal, Gizem Anıl, Kerem Sarıoğlu
  • Prodüksiyon Şirketi: DCC FILM
  • Yönetmen: Mehmet Berkit Merter
  • Yardımcı Yönetmen: Can Narin
  • Prodüktör: Ömer Abra, Ali Yorgancıoğlu, Dilay Çakmak
  • Görüntü Yönetmeni: İskender Cem Demirtaş
  • Seslendirme: Arın Kuşaksızoğlu, Merve Karagöl

Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Haberler
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Sena Tufan
3 hafta önce
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Haberler
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır tolerans
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır tolerans
İrem Alimoğlu
20 Ekim 2025
TVekstra, VIDAA ile Türkiye’de Connected TV reklamcılığında yeni bir dönemi başlatıyor
Haberler
TVekstra, VIDAA ile Türkiye’de Connected TV reklamcılığında yeni bir dönemi başlatıyor
Marketing Türkiye
3 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.