6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Şimdi sessizlik lütfen

Şimdi sessizlik lütfen

Gizem Yıldız
10 Aralık 2021
1 dk okuma

Pencereye adını veren Pimapen, geçtiğimiz aylarda başlattığı “Şimdi Sessizlik Lütfen” adlı farkındalık projesinin reklam filmini yayınladı. sehrisessizeal.com platformundaki gürültü haritası verileri aracılığıyla gürültünün insanlar üzerindeki psikolojik ve fizyolojik etkilerini ölçen Pimapen, reklam filminde kent yaşamındaki farklı sesleri ele alarak, gürültü kirliliğine dikkat çekiyor.

Dünya Sağlık Örgütü’nün tanımladığı insan sağlığı için risk oluşturan faktörlerden biri de gürültü kirliliği. Gürültünün insan sağlığına ve çevreye verdiği zararlara dikkat çekerek, korunma yolları konusunda kullanıcıları bilgilendirme amacıyla yola çıkan ve geçtiğimiz aylarda “Şimdi Sessizlik Lütfen” farkındalık projesini hayata geçiren Pimapen, projenin reklam filmini yayınladı.

Gürültü kirliliğine son vermek için: Şimdi Sessizlik Lütfen

Pimapen’in “Şimdi Sessizlik Lütfen” projesinin reklam filminde; korna sesleri, iş makineleri gibi kent yaşamındaki farklı seslerden yola çıkılıyor, gencinden yaşlısına kadar gürültünün insan hayatına olan etkilerine vurgu yapılıyor. Jellybon imzalı filmde; istediği üniversiteye girmek için çok çalışan Eda’nın dağılan dikkati, uyuyamayan Ada bebeğin huzursuzluğu ve gürültüden sağlığı etkilenen Derya teyzenin ruh hali samimi ve içten bir üslupla aktarılıyor.  Film, görünmeyen ama her yerde olan gürültü kirliliğinin insan sağlığına ve çevreye verdiği zararlara dikkat çekerek farkındalık yaratmayı amaçlıyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Pimapen

Reklamveren Yetkilileri: Seyfettin Aslan, Ferda Gökser

Reklam Ajansı: Jellybon

Ajans Kurucu Ortakları: Altay Şengür, Başak Acar Şengür

Kreatif Grup Başkanı: Başak Acar Şengür

Kreatif Ekip: Gamze Nur Yıldız, Özge Arslan, Cemre Durgun, Elif Erdim

Müşteri İlişkileri Ekibi: Güleser Ekşioğlu, Adnan Adil

Sosyal Medya Ekibi: Beril Ezgi Akbala

Prodüksiyon Şirketi: Cue İstanbul

Yapım Prodüktörleri: Ediz Alptekin, Murat Aytekin

Yönetmen: Fırat Mançuhan

Görüntü Yönetmeni: Eren Yıldız

Post Prodüksiyon: Cue İstanbul

Müzik Yapım: 3K1A Music

Medya Ajansı: Havas Media

Diğer yaratıcı kampanyalara göz atmak için TIKLAYIN.

pimapen
1 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
2 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Haberler
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Sena Tufan
11 Mayıs 2025
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024'te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Haberler
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024’te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
Effie Europe Final Jürisinde Berkant Avcı’ya stratejik görev
Haberler
Effie Europe Final Jürisinde Berkant Avcı’ya stratejik görev
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Haberler
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.