18 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sephora yeni kampanyasında “Güzelliğin sınır tanımayan gücü”ne vurgu yapıyor

Sephora yeni kampanyasında “Güzelliğin sınır tanımayan gücü”ne vurgu yapıyor

Marketing Türkiye
18 Şubat 2020
1 dk okuma

Alışılmış güzellik standartların ötesinde bir kampanyaya imza atan Sephora, yeni filminde herkesi güzelliğin sınır tanımayan gücü ile tanışmaya ve bilinen güzellik kalıplarını yıkmaya davet ediyor.

Sephora, kalıpları yıkan güzellik vizyonunu anlatmak üzere harekete geçti. Marka, yeni global kampanyasında vurguladığı “The Unlimited Power of Beauty” motto’sunda “Kendi güzelliğinizin gücünü keşfedin ve ona kucak açın!” diyor. Yeni reklam filminde Sephora, güzellik olgusunun, bir standarda, bedene veya filtreye ihtiyacı olmadan, gücümüzü ve özgüvenimizi ortaya koyan bir araç olduğunun altını çiziyor.

BETC tarafından hazırlanan ve ünlü fotoğraf sanatçısı Jonas Lindstroem’ün yönetmenliğini üstlendiği filmde, her güzellik keşfinin beraberinde getirdiği samimiyet hissi ve duygular, bu anların hayatın farklı aşamalarındaki kişisel değişim ve gelişim anları olarak ifade edilmesini sağlıyor.  Ayna karşısında kendi kendine tekrarlanan sözleri içeren portrelerin her birinin güzellikle ilgili farklı bakış açılarını da yansıtmaktan çekinmiyor.

Filmde birbirinden farklı karaktere yaşa ve tarz sahip kadınların kendi özlerine doğru yaşadıkları güzellik felsefesi işleniyor.  Kadınların hayatı boyunca sürdürdüğü ilişkiler, güçlü hissettikleri anları olduğu kadar kendindilerinden emin olmadıkları gerçek anlarda ekrana samimi bir şekilde yansıtılıyor. Her güzellik keşfinin beraberinde getirdiği yaşanan duygular bu anların hayatın farklı aşamalarındaki kişisel değişim ve gelişim anları olarak ifade edilmesini sağlıyor. Özgün reklam filminin fonuna ise Kelsey Lu’nun duygu yüklü ikonik parçası “I’m not In Love” şarkısı eşlik ediyor.

Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Sephora
Reklam Ajansı: BETC Group
Yönetmen : Jonas Lindstroem
Sanat Yönetmeni : Florence Bellisson
Fotoğraf: Nadine Ijewere
Medya Planlama Ajansı : KR MEDIA
Kullanılan Mecralar: TV, OOH, DOOH, Sinema, Dergi, Dijital ve Sosyal Medya

kampanya sephora
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Beşiktaş’tan dijital zorbalık ve ırkçılığa karşı kararlı duruş
Haberler
Beşiktaş’tan dijital zorbalık ve ırkçılığa karşı kararlı duruş
Nafizcan Önder
3 hafta önce
OpenAI, 8,3 milyar dolarlık yatırım turuyla gücüne güç kattı
Haberler
OpenAI, 8,3 milyar dolarlık yatırım turuyla gücüne güç kattı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Endüstriyel üretim sektörü yapay zekada çıtayı yükseltti!
Haberler
Endüstriyel üretim sektörü yapay zekada çıtayı yükseltti!
Sena Tufan
22 Haziran 2025
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mayıs 2025)
Sena Tufan
7 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.