Reklamveren: FEAST
Reklam Ajansı: BLAB
Yaratıcı Fikir / Stratejik Planlama: BLAB
Prodüksiyon Şirketi: POW Films
Yönetmen: DUAL
Görüntü Yönetmeni: Mark Stubbs
Müzik: Arda Algül
Online: Özgür Yiğit
Renk: Jano Fekete
Ses: Murat Çelikkol
Sebzeleri mevsiminde topladıktan sonra ortalama 3 saat içinde donduran İzmirli dondurulmuş gıda üreticisi Feast, yeni relansman kampanyasında bu brief’ten hareket ederek “Daha tazesini ancak tarlada pişirirsen yiyebilirsin” stratejisinden yola çıkıyor.
Tüm strateji ve yaratıcı süreçlerini BLAB’ın üstlendiği kampanyanın yaratıcı fikri, “Türkiye’de senden daha taze enginar pişirebilen tek bir kişi var” olarak belirlendi. Kampanyanın merkezinde yer alan reklam filminde kadının tazelik tutkusu, bu tutkuyla en taze enginarın peşine düşmesi, bu yolculukta türlü badireler atlatması ve tam da Feast’i keşfetmişken, Türkiye’de ondan daha taze enginar pişiren tek bir kişi olduğunu öğrenmesi anlatılıyor.
80 saniyelik filmin 35 saniyelik 3 kısa versiyonu bulunuyor. DUAL’in yönettiği ana filmin yanı sıra, sürprizli bir açıkhava kullanımı, birbirinden ilginç dijital ve sosyal medya uygulamaları kampanyanın diğer açılımları olarak dikkat çekiyor. Ayrıca 5 farklı içgörüden hareket eden radyo spotları ve iki devam filmi, kampanya hikâyesinin derinleşmesini sağlıyor.
Prodüksiyon ve post prodüksiyonunun yaklaşık 1 ay sürdüğü reklam filmlerin çekimi İzmir ve İstanbul’da, 5 günde tamamlandı.