Ayda 46 milyondan fazla kullanıcıya hizmet veren sahibinden.com’un emlak kategorisi için hazırladığı yeni reklam kampanyası izleyiciyle buluştu.
Reklam filminde, sahibinden.com’daki kullanıcı ve ilan sayısının çokluğu ve bunun faydası; kalabalığın yardımlaşmasıyla ev değiştiren bir ailenin taşınma hikayesi sembolize edilerek anlatılıyor.
Rafineri Reklam Ajansı tarafından hazırlanan ve yönetmenliğini Bahadır Karataş’ın üstlendiği filmin çekimleri 3 gün sürdü. Ön yapım süreci yaklaşık 45 gün olan film, 95 kişilik ekip tarafından çekildi ve filmde toplam 500 yardımcı oyuncu rol aldı. Çekimlerin ardından, 20 gün süren post prodüksiyon çalışmasında 3D modelleme tekniğiyle objeler oluşturuldu ve CGI teknolojisi ile insan sayısı çoğaltılarak 200 bin oyuncu oluşturuldu.
Künye:
Reklamveren: sahibinden.com
Reklamveren Temsilcisi: Gülşah Kunç, Merve Yıldız, Özden Akyıldız
Reklam Ajansı: Rafineri
Executive Kreatif Direktör: Emre Kaplan
Kreatif Direktörler: Ali Şener, Setenay Özcan Yıldırım
Kreatif Group Head: Koray Doyran, Gizem Şengüler
Art Direktör: Aylin Ocak
Metin Yazarı: Anıl Tiryaki, Orkun Süslü, Deniz Dülgeroğlu
Müşteri Ekibi: Erbek Onur, Çağla Ishak
Ajans Prodüksiyon: Şafak Serter, Açelya Ülkümen
Yapımcı: Filmpark
Yönetmen: Bahadır Karataş
Post Prodüksiyon: Sinefekt
Müzik: Jingle Jackson – Emre Irmak
Mecra: TV, Sinema, Dijital Kanallar