realme çocukları unutmadı

realme 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için hazırladığı dijital iletişim kampanyasında korona virüs salgını nedeniyle eğitimlerine evden devam etmek durumunda kalan çocukları unutmadı. Kampanya, bayramlarını evde kutlamak durumunda kalan çocuklar ve ailelerini gelecek güzel günleri umutla beklemeleri mesajını veriyor.

Marka yeni kampanyasıyla, 100. yılı olan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı sınıf arkadaşlarından, öğretmenlerinden uzakta kutlayan tüm çocukların yanında olduğunu gösterdi.

Çocukların normal şartlarda haftalarca hazırlandıkları gösterilerin yokluğunu daha az hissetmeleri için reklam kampanyası boyunca onlara yine parklarda özgürce koşacakları, kahkalarının sokakları çınlatacağı mesajı veriliyor. Dijital reklam filminde yakında gelecek güzel günler için tüm Türkiye’yi #gücünükeşfet mottosuyla mücadeleye davet ediyor.

KÜNYE

Reklamveren: realme Türkiye

Reklamveren Yetkilileri: Merve Yeniev, Ezgi Moğulkoç

Reklamveren: realme Türkiye

Reklam Ajansı: H2O United

Kreatif Direktör: Şebnem Tanyaş

Yaratıcı Ekip: İzel Coşkun, Ferhat Çolak, Can Yelen

Yapım Şirketi: Cue İstanbul

Yönetmen: Emre Küçükosman

Yapımcı: Cue İstanbul

Post Prodüksiyon: Cue İstanbul

İLGİLİ HABERLER