realme 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Günü için hazırladığı dijital iletişim kampanyasıyla gençlerin ne yapamayacaklarından çok, onlara her konuda cesaretli olmaları gerektiğini vurgulayan öncülerin peşinden gitmeleri gerektiği mesajını veriyor.
Akıllı telefon markası realme, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Günü için dijital platformlarda yayınlanan paylaşımı ile tüm gençlere ilham veriyor. Kampanya; gençleri, yaşlıları, kadınları ya da erkekleri görünüşlerine göre sınıflandırmaya meyilli olan topluma da bir gönderme içeriyor.
realme, bu temadan yola çıkarak senaryosunu birkaç gencin kulaklıkları ile bir şeyler dinlerken belki de en çok duydukları ‘Şu kılığa bak!’, ‘Nerede bizim gençliğimiz, nerede bunlar? Bunlarda kendine genç diyor!’ gibi görünüşlerine, tavırlarına yönelik tepkiler aldıkları anlara şahit oluyor. Burada da dijital kampanyanın esas mesajı veriliyor. Gençlere seslenen kampanyada; ‘ne yapamayacağını değil, sana ışık tutanlara aç kulaklarını’ denilip, gücünükeşfet mottosu ile sesleniyor.
KÜNYE:
Reklamveren: realme Türkiye
Reklamveren yetkilileri: Merve Yeniev, Ezgi Moğulkoç
Reklam ajansı: H2o United