25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ray Sigorta’yı Sertab Erener’le “Duymayan Kalmayacak”
Haberler

Ray Sigorta’yı Sertab Erener’le “Duymayan Kalmayacak”

İrem Alimoğlu
2 gün önce
2 dk okuma

Sektörünün en hızlı büyüyen şirketlerinden Ray Sigorta, “Duymayan mı Var? Farklı bir sigorta var” mottosuyla hazırladığı yeni reklam kampanyasını başlattı. Ray Sigorta’nın marka yüzü Sertab Erener oldu.

Müşteri odaklı yaklaşımı ve yenilikçi ürünleriyle hızla büyüyen Ray Sigorta, yeni reklam kampanyasını tüketicilerle buluşturuyor. Marka bilinirliğini yükseltme stratejisi doğrultusunda başlatılan kampanyada, Türkiye’nin en sevilen ve güçlü seslerinden Sertab Erener ile iş birliğine gidildi. Kaskodan konut sigortalarına, tamamlayıcı sağlık sigortasından seyahat sigortalarına kişiselleştirilebilir her ihtiyaca ve bütçeye uygun geniş bir ürün ve hizmet portföyüne sahip olan Ray Sigorta’nın yeni dönem reklamları “Duymayan mı var? Farklı bir sigorta var” mottosuyla hazırlandı. Ray Sigorta, ilk etapta bir uzun ve üç kısa reklam filmle, televizyon, radyo, dijital kanallar ve açık hava mecralarında geniş kapsamlı bir kampanya yürüterek tüm Türkiye’ye seslenecek.

Ray Sigorta’yı duymayan kalmayacak

Ray Sigorta’yı Sertab Erener’le “Duymayan Kalmayacak”
Koray Erdoğan
Ray Sigorta CEO’su

Fark yaratan yenilikçi ürün ve hizmetleriyle sektörün en hızlı büyüyen şirketlerinden biri olduklarını vurgulayan Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan şunları söyledi:

“Gerek sigortalılarımız gerek en önemli iş ortaklarımız olan acentelerimiz için sektörde benzeri olmayan hizmetler sunarak büyüyoruz. Kişiselleştirilebilir ürünlerimiz sayesinde farklı ihtiyaç ve beklentilere yanıt üretiyor, ülkemizin ve müşterilerimizin geleceğine teminat oluyoruz. Çatı kuruluşumuz olan Avrupa’nın en büyük sigorta grubu VIG’nin desteğiyle güçlü mali yapımız ve sürdürülebilir büyüme prensiplerimizden ödün vermeden güçlenerek yol alıyoruz. Şimdi de marka bilinirliğimizi artırma stratejimiz doğrultusunda marka yüzü ve sesimiz olarak değerli sanatçımız Sertab Erener ile yollarımızı birleştirdik. Marka bilinirliğimizi artırmanın yanında, ülkemizde sigorta bilincinin de artırılmasını çok önemsiyoruz. Bu sebeple ses getiren bir iş yapmak istedik, bunun için de Türkiye’nin en iyi seslerinden Sertab Erener ile işbirliği yaptık.  Ray Sigorta’nın güvenilir, yenilikçi ve öncü kimliğini müşterilerimize ulaştıracak bu güçlü sinerjiyle artık Türkiye’de Ray Sigorta’yı duymayan, bilmeyen kimse kalmayacak. Bu reklam kampanyasıyla sektördeki iddiamızı bir kez daha ortaya koyuyoruz. Kampanyanın, sektörümüzdeki güçlü büyüme hedeflerimiz için itici bir güç olacağına inanıyoruz.”

Dikkat çekici imaj reklamları tüm mecralarda yayında

Ray Sigorta kampanyası için Muhabbet Ajans’ı seçti. Marka bilinirliğini güçlendirme ve imaj iletişimi odağında hazırlanan reklam filmleri farklı ihtiyaç anlarında Ray Sigorta’nın sunduğu farklı çözümleri izleyenlere aktarıyor. Filmlerde sevilen sanatçı Sertab Erener, güçlü sesiyle yaptığı “Ray” çağrısı ve Ray Sigorta logosuna imgeleyen kırmızı kostümü ile dikkat çekiyor.  

Ray Sigorta
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?
Haberler
Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!
Haberler
Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!
İrem Alimoğlu
28 Nisan 2025
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi'nden günde kaç kişi geçiyor?
Haberler
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi’nden günde kaç kişi geçiyor?
İrem Alimoğlu
20 Nisan 2025
Evlenecek çiftler için seferberlik başladı: Hangi marka ne kadar indirim yapacak?
Haberler
Evlenecek çiftler için seferberlik başladı: Hangi marka ne kadar indirim yapacak?
Nafizcan Önder
30 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.