12 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Puhutv kampanyasını üç reklam filmiyle tanıtıyor

Puhutv kampanyasını üç reklam filmiyle tanıtıyor

Marketing Türkiye
24 Ocak 2017
1 dk okuma

“En sevilen yerli dizi ve filmlerin online adresi olmak” vizyonuyla yayın hayatına başlayan; internetin hızlanması ve akıllı cihazların yaygınlaşmasıyla değişen televizyon izleme deneyimini Türkiye’ye getiren puhutv’nin reklam kampanyası, televizyonun yanı sıra, dijital mecralarda da aynı anda yayına girdi.

Doğuş Grubu tarafından hayata geçirilen puhutv’nin reklam filmlerinde, ev halkının aynı saatlerde yayınlanan dizileri takip edebilmek için harcadığı çabalar ve insanların, günlük hayatın akışında sevdikleri dizileri kaçırmalarına yol açan durumlar, eğlenceli ve zaman zaman absürd bir kurgu içerisinde anlatılıyor.

Serinin bilgilendirme amaçlı filminde dört kişilik bir aileyi masada hararetli bir şekilde dizi izleme programı yaparken görüyoruz. Ailenin her bireyinin, kendi dizisini izleyecek zaman bulmaya çalışırken yaşadığı komik diyaloglar arasında ailenin küçük oğlu çözüm olarak puhutv’yi öneriyor.

Bir ameliyathanede geçen film, heyecanla ameliyat olmayı bekleyen hastanın, saati öğrendikten sonra dizisini izlemek için izin istemesiyle başlıyor. Hekimimizin bu talebi gayet doğal bir olaymış gibi karşılamasıyla kalkıp dizisini izlemeye giden hastanın ardından tüm ekip, sakince hastanın geri dönmesini bekliyor.

Bir toplantı odasında yurtdışından gelen konuklarla yapılan bir anlaşma sırasında geçen filmde çevirmenimizi ve patronunu izliyoruz. Diyalog esnasında çevirmenimiz dizisini izlemek için izin istiyor ve patronu da bu talebi gayet olumlu şekilde yanıtlayıp kendisini gönderiyor. Film, patronun yabancı konuklarla bilindik el işaretleriyle anlaşmaya çalışmasıyla sona eriyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: puhutv

Reklamveren Yetkilisi: Merve Naz Atmaca

Reklam Ajansı: Kompüter

Prodüksiyon Şirketi: Autonomy

Yönetmen: Melih Eryılmaz

Post Prodüksiyon: Autonomy Post, Node VFX

Medya Ajansı: MAXUS

Kullanılan Mecra: TV, internet, radyo, gazete, dergi

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
3 Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
4 General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
5 “67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
Güncel Haberler
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Turkcell ve Google Cloud’tan Türkiye’de ilk “hiper ölçekli” veri merkezi hamlesi
Turkcell ve Google Cloud’tan Türkiye’de ilk “hiper ölçekli” veri merkezi hamlesi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ya çalışanınız size rakip olursa?
Haberler
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Marketing Türkiye
16 Eylül 2025
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler... Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Haberler
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler… Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Marketing Türkiye
5 Ekim 2025
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Haberler
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Haberler
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
İrem Alimoğlu
28 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.