21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Porland’ın yeni reklam filmi "Tatlı kapışma" yayında

Porland’ın yeni reklam filmi “Tatlı kapışma” yayında

Marketing Türkiye
13 Mart 2017
1 dk okuma

41 yıldır sofra kültürünü geliştiren ürünleriyle hayatımızda olan Porland, yeni reklam kampanyasında ‘’Burada kendini kaybeder, kendini bulursun’’ diyor.

Pastel Film imzasını taşıyan filmde, Porland’ın 3 bin metrekare alanda kurulu Vialand AVM mağazasına aynı anda giren iki kadın müşterinin, mağaza içinde yer alan teşhir masalarında kendi sitillerinde sunumlar hazırlarken, zamanın nasıl geçtiğini fark edemeyişleri ve tatlı kapışmaları konu ediliyor.

Reklam filmi, Porland’ın perakendede geniş metrekarelerde açtığı ve binlerce çeşit ürün sergilediği yeni mağazacılık anlayışına ve tüm ürünlerinin tek tek istenilen parçalardan seçilerek kombin yapılabileceğine vurgu yapıyor.

Porland’ın yeni reklam kampanyasına hayat veren sloganı, müşterilerinin sosyal medya aracılığı ile dile getirdikleri yorumlardan esinlenerek ortaya çıktı. Mağazalarınızda kendimizi kaybediyoruz diyen pek çok Porland müşterisi, her geçen yıl artan ürün kategorisinden oldukça memnun.

Porland, porselen ürünlerden cam ve çelik ürünlere, mutfak araç gereçleri ile yatak odası tekstil ürün gruplarına kadar bir evin ihtiyacı olabilecek dekorasyona yönelik her türlü ihtiyaca modern ve sıra dışı tasarımları ile cevap veriyor. Tüm ürün grupları ve koleksiyonları takım zorunluluğu olmadan tek tek istenilen parçalardan seçilerek satın alınabilen Porland, bu benzersiz hizmeti yıllardır müşterileri ile buluşturuyor.   Geniş bir yapım ekibi tarafından çekilen filmde oyuncular Gözde Mukavelat, ve Ceyda Saltadal görev aldı.  

Reklam kampanyası; TV, Gazete, Dergi, Outdoor, Dijital ve Sosyal Medya aracılığıyla takip edilebilir.

https://www.youtube.com/watch?v=GRZZFGkyQvg

Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Porland
Reklamveren Temsilcisi: İmge Pamukçu, Sibel Yazıcı, Esen Karatekin
Kreatif Reklam Ajansı: Alice BBDO
Prodüksiyon Şirketi: Pastel Film
Post-Prodüksiyon Şirketi: 1000 Volt
Medya Planlama: Rubicoms
Mecra: TV, Outdoor, Dijital, Yazılı ve Görsel Basın ve Sosyal Medya
Müzik: Alp Yenier, Volkan Şanda

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Haberler
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
İrem Alimoğlu
4 Kasım 2025
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Haberler
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sena Tufan
21 saat önce
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Haberler
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Marketing Türkiye
8 Ekim 2025
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Haberler
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
İrem Alimoğlu
1 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.