17 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Porland, kahvenin ruhunu porselene işliyor
Haberler

Porland, kahvenin ruhunu porselene işliyor

Advertorial
4 gün önce
2 dk okuma

Porland, kahve tutkunları ve sektör profesyonelleri için geliştirdiği yeni tasarımlarla kahve ürün gamını genişletti. Barista ve kahve uzmanlarının beklentilerine göre şekillenen koleksiyon, markanın “Kahve porselende içilir” vizyonunu bir adım öteye taşıyarak, her yudumda üst düzey bir deneyim vadediyor.

Porland’ın yeni koleksiyonu, profesyonel kullanım için geliştirilen Omni ve Production modelleriyle dikkat çekiyor. Uluslararası kahve yarışmalarında test edilen tasarımların geliştirilmiş versiyonları olarak öne çıkan bu ürünler, alanında uzman baristalardan alınan geri bildirimlerle tasarlandı. Ergonomi, dayanıklılık ve estetiği aynı potada buluşturan modeller; kahvenin aromasını en saf haliyle koruyan porselen dokusu ve dengeli formuyla profesyonel sunumlarda fark yaratıyor.

Canlı renk alternatifleri, zarif detayları ve fonksiyonel form yapısıyla kahve deneyimini hem duyusal hem de görsel olarak zenginleştiren koleksiyon, “kahve sunumlarında yeni bir dönem” olarak konumlanıyor.

Kahve porselende içilir, deneyim dokuda başlar

Porland, kahvenin ruhunu porselene işliyor

Porselenin sıcaklığı koruma özelliği ve tat ve aroma iletimindeki üstünlüğü sayesinde kahve, estetik ve duyusal açıdan bütünsel içim deneyimine dönüşüyor. Porland, yalnızca ürünleriyle değil kahve kültürünü destekleyen iş birlikleriyle de öne çıkıyor. Türkiye ve dünyada düzenlenen kahve festivalleri, yarışmalar ve barista destek programlarında aktif yer alan marka, Dünya Kahve Tadımcıları Şampiyonası’na (World Cup Tasters Championship–WCTC) isim sponsoru olarak uluslararası düzeyde katkı sağlıyor. Bu yaklaşımla Porland, kahve kategorisini bir yan ürün değil, stratejik bir odak alanı olarak konumlandırıyor.

Porland ile kahve daha fazlası oluyor

40 yılı aşkın üretim tecrübesi, geniş ürün yelpazesi ve sürdürülebilir üretim anlayışıyla Porland, kahve kategorisindeki yolculuğunu estetikle fonksiyonelliği buluşturan tasarımlarla sürdürüyor. Yeni koleksiyon; latte art için ideal geniş ağızlı fincanlardan, espresso’nun yoğunluğunu öne çıkaran küçük hacimli modellere; cortado, flat white, americano ve cappuccino gibi pek çok kahve çeşidine özel formlarda sunulan seçeneklere kadar zengin bir yelpazeye sahip. Her bir model, kahveyi yalnızca bir içecek olmaktan çıkarıp, yaşamın keyifli ve anlamlı bir ritüeline dönüştürüyor.

featured Kahve Porselende İçilir
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
3 Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
4 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
5 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
İrem Alimoğlu
14 Ağustos 2025
MTM’den yapay zekâ destekli podcast: Hoop Bilgi yayında
Haberler
MTM’den yapay zekâ destekli podcast: Hoop Bilgi yayında
Nafizcan Önder
27 Ağustos 2025
39 süt firması hakkında soruşturma başlatıldı...
Haberler
39 süt firması hakkında soruşturma başlatıldı…
Marketing Türkiye
5 Eylül 2025
Dikkat! Yapay zekayla çok muhabbet "Chatbot Psikozu" yaratabilir...
Haberler
Dikkat! Yapay zekayla çok muhabbet “Chatbot Psikozu” yaratabilir…
İrem Alimoğlu
13 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.