Profesyonel ve ev kullanımı fark etmeksizin tüm mutfakların bıçak ve kesici alet ihtiyaçlarını karşılayan Pirge, “Pirge ile Sen” mottosundaki yeni reklam filmi ile mutfaklarda değişimi başlatıyor.
“Pirge ile Sen” içgörüsüyle hazırlanan yeni reklam filminde Pirge ile mutfaklarda değişimin başladığı vurgulanırken, Pirge’nin kullanıcılarıyla arasında güçlendirdiği duygusal bağlara gönderme yapılıyor.
Geçtiğimiz yıl “İçindeki Şefi Ortaya Çıkar” reklam filmi ile sektörde ses getiren Pirge, bıçak ve kullanıcısı ile arasındaki ilişkiye sahip çıkan “Pirge ile Sen” reklam filmi için birçok pazar araştırması yaptı ve filmde farklı içgörüler kullandı. Bıçağın mutfaktaki yeri ve kullanıcılarda bıraktığı duygusal anlamı en iyi şekilde yansıtmak adına karakter seçimlerinde büyük özen gösterirken, reklam filminde kadınların kesmekten zevk aldığı domates, biber ve kuşkonmaz gibi sebzelere yer verdi. Pirge mutfağı sahiplenen, yemek hazırlamaktan keyif alan, bıçağı eline aldığında kendini şef gibi hisseden baba karakterini filmin başrolüne konumlandırdı.
İzleyenleri, babanın mutfaktaki hayal dünyasıyla tanıştıran reklam filmi, bir babanın Pirge bıçağı ile mutfakta şeflerden alkış alacak yemekler hazırlayabileceğini işleyerek mutfaklardaki dönüşümü izleyiciye veriyor. Aynı anda geçtiğimiz yıl yayınlanan “İçindeki Şefi Ortaya Çıkar” reklam filmine de atıfta bulunan reklam filmi bıçağın mutfakta her şey olduğunu, bıçakla kullanıcı arasında duygusal bir bağ olduğunu anne, baba ve çocuk karakterlerinin birbiriyle olan ilişkisiyle ekrana yansıtıyor.
Reklam künyesi
Reklamveren: Pirge Bıçak
Reklamveren Yetkilileri: Ömer Pirge, Sedat Yamansucu, İrem Ceren Çakır
Reklam Ajansı: Verne İstanbul
Prodüksiyon Şirketi: Yapar İstanbul
Yönetmen: Mehmet Güney
Görüntü Yönetmeni: Murat Akay
Prodüksiyon Yetkilisi: Mert Turan
Prodüksiyon Ekibi: Neslihan Altıntaş, Orçun Aslan
Post Prodüksiyon Ekibi: Sezi Meriç Demirarslan
Edit: Turan Onur
Renk: Ercan Küçük
Vfx: Burak Doğan
Müzik: ffw creative audio