1 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Pirge ile Sen" reklam filmi ile mutfaklarda değişim başlıyor 
Haberler

“Pirge ile Sen” reklam filmi ile mutfaklarda değişim başlıyor 

İrem Alimoğlu
3 gün önce
1 dk okuma

Profesyonel ve ev kullanımı fark etmeksizin tüm mutfakların bıçak ve kesici alet ihtiyaçlarını karşılayan Pirge, “Pirge ile Sen” mottosundaki yeni reklam filmi ile mutfaklarda değişimi başlatıyor. 

“Pirge ile Sen” içgörüsüyle hazırlanan yeni reklam filminde Pirge ile mutfaklarda değişimin başladığı vurgulanırken, Pirge’nin kullanıcılarıyla arasında güçlendirdiği duygusal bağlara gönderme yapılıyor. 

Geçtiğimiz yıl “İçindeki Şefi Ortaya Çıkar” reklam filmi ile sektörde ses getiren Pirge, bıçak ve kullanıcısı ile arasındaki ilişkiye sahip çıkan “Pirge ile Sen” reklam filmi için birçok pazar araştırması yaptı ve filmde farklı içgörüler kullandı. Bıçağın mutfaktaki yeri ve kullanıcılarda bıraktığı duygusal anlamı en iyi şekilde yansıtmak adına karakter seçimlerinde büyük özen gösterirken, reklam filminde kadınların kesmekten zevk aldığı domates, biber ve kuşkonmaz gibi sebzelere yer verdi. Pirge mutfağı sahiplenen, yemek hazırlamaktan keyif alan, bıçağı eline aldığında kendini şef gibi hisseden baba karakterini filmin başrolüne konumlandırdı.

İzleyenleri, babanın mutfaktaki hayal dünyasıyla tanıştıran reklam filmi, bir babanın Pirge bıçağı ile mutfakta şeflerden alkış alacak yemekler hazırlayabileceğini işleyerek mutfaklardaki dönüşümü izleyiciye veriyor. Aynı anda geçtiğimiz yıl yayınlanan “İçindeki Şefi Ortaya Çıkar” reklam filmine de atıfta bulunan reklam filmi bıçağın mutfakta her şey olduğunu, bıçakla kullanıcı arasında duygusal bir bağ olduğunu anne, baba ve çocuk karakterlerinin birbiriyle olan ilişkisiyle ekrana yansıtıyor. 

Reklam künyesi

Reklamveren: Pirge Bıçak

Reklamveren Yetkilileri: Ömer Pirge, Sedat Yamansucu, İrem Ceren Çakır

Reklam Ajansı: Verne İstanbul

Prodüksiyon Şirketi: Yapar İstanbul

Yönetmen: Mehmet Güney

Görüntü Yönetmeni: Murat Akay

Prodüksiyon Yetkilisi: Mert Turan

Prodüksiyon Ekibi: Neslihan Altıntaş, Orçun Aslan

Post Prodüksiyon Ekibi: Sezi Meriç Demirarslan

Edit: Turan Onur

Renk: Ercan Küçük

Vfx: Burak Doğan

Müzik: ffw creative audio

pirge
1 2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
2 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
3 BYD Seal, reklamları "solladı"
BYD Seal, reklamları “solladı”
4 Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
5 Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Güncel Haberler
Marketing Türkiye Haziran sayısında İtalyan rüzgarı...
Marketing Türkiye Haziran sayısında İtalyan rüzgarı…
Gizli müşteri uyarıyor: "Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!"
Gizli müşteri uyarıyor: “Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!”
TikTok'ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter'a dönüşmek...
TikTok’ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter’a dönüşmek…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’de kariyerinizi geliştirebileceğiniz en iyi 15 iş yeri
Haberler
Türkiye’de kariyerinizi geliştirebileceğiniz en iyi 15 iş yeri
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
RepMan ve FutureBright'tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem...
Haberler
RepMan ve FutureBright’tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
ABD, DeepSeek'e yeni kısıtlamalar getirmeyi planlıyor
Haberler
ABD, DeepSeek’e yeni kısıtlamalar getirmeyi planlıyor
Sena Tufan
18 Nisan 2025
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Haberler
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.