Pirelli “Kontrolsüz gücün, güç olmadığını” söylüyor

“Kontrolsüz güç, güç değildir” sloganı tam 25 yıldır Pirelli markasına dünya çapında eşlik ediyor.

Şirket bu nedenle 2018 Faaliyet Raporu’nu bu ünlü ifadeye adıyor ve yıl dönümünü üç uluslararası yazarın kaleme aldığı hikayeler, bir video ve pek çok yorum olasılığından bazılarını öneren bir fotoğraf dizisi ile kutluyor.

“Kontrolsüz güç, güç değildir” kampanyası, Annie Leibowitz’in çektiği ve yüksek topuklu kırmızı ayakkabılar giymiş Carl Lewis’in çıkış yapmaya hazır tipik bir kısa mesafe koşucusu pozunda betimlendiği bir fotoğrafla lanse edildi. 1994 yılında Texas’ta çekilen ve yaratıcı reklamcılığın simgesi haline gelen efsane fotoğraf, yıllardır güncelliğini sürdüren bir mesaj veriyor ve ürünü, yani lastiği vurguluyor. Malzemenin sınırlarının ötesine uzanarak hayatta olduğu gibi otomobilde de “kontrolsüz gücün, güç olmadığı” mesajını iletiyor. Sayısız şekilde yorumlanabilen bu zamansız slogan, her dönemin kadınlarına ve erkeklerine görünürde birbirine zıt gibi gelen iki kavram arasında kendi dengelerini bulma ilhamı veriyor

İLGİLİ HABERLER