6 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pınar Deniz ve L’Oreal Paris’ten çığır açan bir yenilik daha

Pınar Deniz ve L’Oreal Paris’ten çığır açan bir yenilik daha

Advertorial
8 Ağustos 2024
2 dk okuma

Son zamanların çok sevilen ve güzelliğiyle de adından söz ettiren ismi Pınar Deniz, L’Oreal Paris Elseve’in daha önce yüzü olduğu ve rekorlar kıran Hydra [Hyaluronik] ailesinin yeni serisi için kameraların karşısına geçti. Saç bakım kategorisine yön veren L’Oreal Paris Elseve’in yenilikçi imajı Pınar Deniz’in ışıltısıyla buluştu!

L’Oréal Paris güzellik elçisi Pınar Deniz, Elseve ile yakaladıkları bu harika uyumu, yeni çıkan Hydra [Hyaluronik] Pure serisiyle bir adım ileri taşıyorlar.

Reklam filminde güzel saçlarıyla göz kamaştıran başarılı oyuncu, Yeni Yağlanma karşıtı ailenin ikili etkisine vurgu yapıyor. Salisilik asitle saç diplerini arındırırken, hyaluronik asitle saç boylarını nemlendiren yeni aile sayesinde saçlarında hafifliğin gücünü hissettiğinin özellikle altını çiziyor.

“Saçlarında Hafifliğin Gücünü Hisset”

Pınar Deniz, “L’Oreal Paris Elseve’le yeni bir iş için yine bir arada olmaktan çok mutluyum. Güzel bir gün demek güzel saç demek, saç bakımının benim için çok önemli olduğunu da sık sık vurguluyorum. Yenilikçi yaklaşımıyla birlikte güçlü içeriklere sahip  Elseve Hydra [Hyaluronik] Pure serisi saçımın tüm ihtiyacını karşıladı diyebilirim. Herkesi Elseve Hydra [Hyaluronik] Pure serisiyle saçlarındaki hafifliğin gücünü hissetmeye davet ediyorum.” dedi.

Yeni L’Oréal Paris Elseve Hydra [Hyaluronik] Pure, trend içeriklerle güçlendirilmiş inovatif formülü ile saç dipleri ve saç uçları için tek ürün ile iki etkili bakım sunuyor. Formülündeki arındırıcı Salisilik Asit saç diplerini yağ ve kalıntılardan arındırırken, Hyaluronik Asit saç boylarının nemini geri kazandırıyor. Saçları ağırlaştırmadan 72 saat boyunca* kadar temiz, canlı ve dolgun bir görünüm sunuyor.

*Tüketici testi, 59 kişi. Serum, Şampuan ve Bakım Kremi’nin birlikte kullanımı sonucu 72 saat sonrası.

#lorealparishaircare

Kampanya Künyesi

  • Reklamveren: L’Oreal Paris
  • Reklamveren Ekibi: Ezgi Aksoy, Ecem Pekkaya Çağlar, Birce Alkın, Ayşegül Karahan Esen, Birsu Tatar, Eda Arabacıgil, Uğur Samanlıoğlu
  • Reklam Ajansı: McCann İstanbul
  • Kreatif Ekip: Emir Yüksel, Feyza Küçükaltıntaş, Ece Özyiğit, Sıla Usta, İlayda Kayserilioğlu
  • Müşteri İlişkileri Ekibi: Funda Hergül Akın, Clara Sera Altıparmak, Lize Carıllı, Bilgesu Ergin, Pelin Demirel
  • Stratejik Planlama Ekibi: Zeynep Yağcı Yıldızlı, Çağla Keskin
  • Ajans Prodüksiyon Direktörü: Zeynep Doğu
  • Prodüksiyon Şirketi: Riders Film
  • Yönetmen: Can & Eymen
  • Görüntü Yönetmeni: Baldur Eythorsson
  • Post Prodüksiyon: İmaj
  • Fotoğraf Ajansı: PPR
  • Fotoğrafçı: Emre Ünal
  • Styling: İbrahim Duman
  • Hair Styling: İbrahim Zengin
  • Makeup Artist: Elçin Mutlu
featured
1 Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
2 Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
3 Ticaret Bakanlığı'ndan toplatma kararı: 5 riskli ürün açıklandı
Ticaret Bakanlığı’ndan toplatma kararı: 5 riskli ürün açıklandı
4 Koç Holding yılın ilk yarısında 7,7 milyar TL kâr açıkladı
Koç Holding yılın ilk yarısında 7,7 milyar TL kâr açıkladı
5 ChatGPT’ye “Çalış ve Öğren” modu
ChatGPT’ye “Çalış ve Öğren” modu
Güncel Haberler
McDonald's, McDonaldland ile 20 yıl önceye döndü!
McDonald’s, McDonaldland ile 20 yıl önceye döndü!
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım...
Haberler
Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım…
Sena Tufan
3 hafta önce
Dar gelirli gıda harcamalarını kıstı!
Haberler
Dar gelirli gıda harcamalarını kıstı!
Sena Tufan
3 Haziran 2025
Pastavilla, iki yıl üst üste “En Kaliteli Makarna Üreticisi” seçildi!
Haberler
Pastavilla, iki yıl üst üste “En Kaliteli Makarna Üreticisi” seçildi!
Advertorial
2 hafta önce
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler...
Haberler
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler…
İrem Alimoğlu
21 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.