Odeabank “Black Friday”e savaş açtı!

Her yerden karşımıza indirim reklamları çıkarken ve markalar tüketicileri alışveriş çılgınlığına davet ederken Odeabank radikal bir kampanyayla “durun, yapmayın” diyor… Banka Kasım ayında yaşanan indirim ve alışveriş çılgınlığına karşı parasını hesapsız bir şekilde harcayanları birikim yapmaya davet ettiği iletişim kampanyasıyla ezber bozuyor.   

Odeabank, Kasım ayında başlattığı Şahane Birikim Günleri Kampanyası ile müşterilerini paralarını tek bir kez veya hiç kullanamayacakları ürünlere harcamak yerine, Odeabank’ın avantajlı faiz sunan ürünlerine yatırarak birikim yapmaya davet ediyor. Kampanya dijital mecralarda, radyolarda ve TV alt bant olarak Kasım ayı boyunca yayında olacak. Punch BBDO imzası taşıyan kampanyanın prodüksiyonunu Baran Baran üstlendi.


Kampanya Künyesi:

Reklamveren: Odeabank

Reklamveren Temsilcisi: Zeynep Karaman, Tuba Arslantaş Top, Halil Söyler, Ege Naz Güngör

Reklam Ajansı: Punch BBDO

CCO: Ali Musa Paça

Kreatif Direktör: Mert Şentürk

Kreatif Ekip Lideri: Mehmet Güven

Kreatif Ekip: Ersin Öztürk, Tolga Eroğlu

Strateji: Beliz Atalay

Müşteri İlişkileri: Aylin Acar, Özlem Şimşek

Prodüksiyon: Koray Öztürk, Beray Odabaşı

Grafik: İlker Ugan

Prodüksiyon Şirketi: Baran Baran

İLGİLİ HABERLER