2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Neutrogena’dan olumsuz duyguların karşısında "Karşıt Hikayeler"

Neutrogena’dan olumsuz duyguların karşısında “Karşıt Hikayeler”

Marketing Türkiye
21 Haziran 2022
2 dk okuma

Çekingenlik, kaygı, stres, mutsuzluk, çaresizlik… Neutrogena, yeni ürünü Sivilce Karşıtı + ile kullanıcıların yanında, sivilcelerin yarattığı olumsuz duyguların ise tam karşısında olduğunu vurguluyor.

Yıllardır en iyi ve en ileri formülleri geniş kitlelere ulaştırmayı hedefleyen cilt sağlığı markası Neutrogena, yüz temizleme kategorisinin yeni üyesi Sivilce Karşıtı + ürününü, arkasında herkesin gerçekliğinden bir parça barındıran “Karşıt Hikayeler” film serisiyle duyurdu.

Neutrogena’dan olumsuz duyguların karşısında "Karşıt Hikayeler"

Hikayesini cilt problemlerinin insanlarda yarattığı olumsuz duygulardan alan “Karşıt Hikayeler” de yaratıcı fikir ve iletişim stratejisi eş zamanlı olarak geliştirildi. Altı ay boyunca bu duygulara değinen, Instagram, YouTube, Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım ağlarında yayınlanmış açık iletiler ve forumlar, sözlükler ve şikayet sitelerinden alınmış 25 bini aşkın metin incelendi. Metinler 15 farklı duyguda kategorize edilerek en çok görülen okazyonlarda analiz edildi.

Yaratıcı fikir ve iletişim stratejisi eş zamanlı olarak geliştirilirken, sivilce sorununun yarattığı olumsuz duygular ve okazyonlar merceğe alındı ve kampanyanın 5 ana filminin senaryoları büyük sosyal verinin sağladığı içgörü havuzundan esinlenilerek oluşturuldu. Sınav stresiyle gelen sivilcelerin yarattığı stres, regl döneminde oluşan sivilcelerin hissettirdiği mutsuzluk, ergenlik sonrası sivilce izleri yüzünden gelen görüntülü aramalarda yaşanan çekingenlik, sivilce izlerinin yarattığı çaresizlik ve sevilen yiyeceklerin tüketimi sonrası “siyah nokta oluşur mu?” kaygısı… Kısacası herkesin hayatında bir şekilde yer etmiş gerçek duygular. Bu duyguları beş ayrı reklam filmiyle ekrana taşıyan Neutrogena, sosyal gerçekliklerle temellendirdiği “Karşıt Hikayeler” iletişimiyle insanların yanında, cilt problemlerinin ise karşısında olduğunu mesajını verdi.

Künye

  • Reklamveren: Neutrogena
  • Reklamveren Yetkilisi: Ayça Evrenkaya, Selda Öztürk, Alperen Özkan
  • Stratejik Marka Danışmanlığı: Zero Point Project
  • Reklam Ajansı: Louder İstanbul
  • ECD: Burak Bozkaya
  • Yaratıcı Ekip: Betül Korkmaz, Gizem Ecer, Selda Efendioğlu, Özkan Kale
  • Müşteri İlişkileri: Beyza Bozkurt, Ece Atağ, Yeşim Varol, Rana Kökbaş
  • Prodüksiyon: Kitchen
  • Yapım: Çağla Demirbaş, Görkem Yarar
  • Yönetmen: Melike Müge Şahin
  • Görüntü Yönetmeni: Murat Altınparmak
  • Medya Ajansı: UM Worldwide

Ellerinize sağlık!

featured Louder İstanbul Neutrogena
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

3D baskı ile inşa edilen dünyanın en yüksek kulesi "Tor Alva" İsviçre'de ziyarete açıldı
Haberler
3D baskı ile inşa edilen dünyanın en yüksek kulesi “Tor Alva” İsviçre’de ziyarete açıldı
Nafizcan Önder
23 Mayıs 2025
Babalar Günü'nü kutlayan markalar!
Haberler
Babalar Günü’nü kutlayan markalar!
Sena Tufan
2 hafta önce
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
Haberler
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
"Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir"
Haberler
“Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir”
Advertorial
6 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.