Netflix Tayland, K-drama dizisi All of Us Are Dead’i tanıtmak için oldukça dikkat çeken bir gerilla pazarlama çalışmasına imza attı.
Çalışmada Tayland sokaklarında gezen kanlı bir okul servisi görüyoruz. Servisin pencerelerine yüksek teknolojili ekranlar döşenmiş. Pencere görünümlü bu ekranlarda araçta zombilerle birlikte sıkışıp kalan öğrencilerin kaçıştığı yanılsaması yaratıldı ve bu durum kısa süre içerisinde servisin görüldüğü ortamlarda kalabalıkların toplanmasına sebep oldu. İnsanlar bu anı ölümsüzleştirmek için telefonlarına sarıldı ve konu sosyal medyanın gündemine oturdu.
Dizinin konusu olan “lisede başlayan zombi istilasını” oldukça kapsamlı bir şekilde tasvir eden çalışma, kısa sürede büyük bir ilgi toplasa da her yaş grubundan insanın rastlayabileceği halka açık bir ortamda üstelik de trafikte gerçekleştirilmiş olması “güvenlik” tartışmalarını da alevlendirdi.