Yeni Nestlé Chokella’nın “Hadi kaşıkla” sloganıyla yeni tadına duyduğu güveni ortaya koyduğu yeni reklam filminde Mustafa Uğurlu rol alıyor. Genç bir çiftin kahvaltı sofrasına sürpriz bir ziyaret gerçekleştiren Uğurlu, kakaolu fındık kremasında üstün lezzeti deneyimlemek için bir kaşıkla tadına bakmanın yeterli olduğuna dikkat çekiyor. Sonrasında Nestlé’nin çikolatadaki uzmanlığını taşıyan ürünün nasıl tüketileceğine ilişkin tercihin tüketiciye bırakıldığı vurgulanıyor.
“Tadına güvenenler için kaşık yeter” mesajının öne çıktığı reklam filmi Publicis One tarafından hazırlandı.
KÜNYE
Reklamveren: Nestlé Türkiye Gıda ve Sanayii A.Ş
Reklam Ajansı: Publicis One
Reklamveren Yetkilisi: Umut Tavasoğlu, Gökhan Doğan, Burçin Alev Ekşi, Umut Can Kurt
Publicis One Takımı: Birçim Öztaşkın, Alper Bayram, Bora Adalı, Gülde Ölemez, Letisya Taşçı, Gamze Kaplan, Arzu Köksal, Hüseyin Sert, Ayten Güneş
Yapım Şirketi: Anima
Yönetmen: Bertan Başaran