25 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mion #ErkeklerDeYanar sloganıyla sahaya çıktı

Mion #ErkeklerDeYanar sloganıyla sahaya çıktı

Nafizcan Önder
29 Mayıs 2025
2 dk okuma

Migros’un kişisel bakım markası Mion, “Cilt Kanseri Farkındalık Ayı” kapsamında dikkat çekici bir çalışmaya imza attı. Kadın, erkek, çocuk her yaştan tüketiciye, cazip fiyatları ile hitap eden Mion, #ErkeklerDeYanar farkındalık kampanyası ile Hatayspor maçında sahaya çıktı.

Mion, Cilt Kanseri Farkındalık Ayı’nda toplumda yaygın bir önyargıya dikkat çekiyor. “Güneş koruyucular sadece kadınlar için değildir; güneş herkesin cildini yakar” diyen Mion, #ErkeklerDeYanar kampanyası ile güneşten korunmanın cinsiyeti olmadığını vurguluyor.

Hatayspor ile iş birliği: Sahada güneş koruması mesajı

Kampanyanın ilk adımı olan saha etkinlikleri kapsamında Mion, Hatayspor ile dikkat çekici bir iş birliğine imza attı. Fenerbahçe Spor Kulübü ile gerçekleşen maç öncesi Hatayspor teknik direktörü ve futbolcuları sahaya çıkmadan önce güneş kremi uyguladılar, #ErkeklerDeYanar yazılı pankartla topluma farkındalık mesajı verdiler. Maç boyunca LED ekranlarda Mion içerikleri yayınlanırken, Mion şarkılarıyla tribünlerde çoşkulu anlar yaşandı.

Teknik Direktör Murat Şahin’den yeni oyun taktiği: “Sür, sür, sür!”

Kampanyanın reklam filminde ise, saha kenarında futbolcularına “Sür, sür, sür!” diye seslenen Teknik Direktör Murat Şahin’in bu kez topa değil, güneş kremine vurgu yaptığı kurgu dikkat çekiyor. Filmde, oyuncuların antrenman öncesinde savaş boyası şeklinde güneş kremi sürdüğü sahneler yer alıyor. Film, şu çarpıcı soruyla sona eriyor: “Cilt kanseri erkeklerde 3 kat daha yaygınken, güneş kremi reklamlarında neden hep kadınlar var?”

Aysun Zaman: “Herkesin kişisel bakım hakkı var”

Migros Ticaret A.Ş. Kozmetik Mağazacılığı Yönetici Direktörü Aysun Zaman, “Kişisel bakım sadece estetik değil, aynı zamanda sağlıklı yaşamın bir parçası. Herkesin kendine iyi bakabilmesini mümkün kılmak için Mion mağazalarımızda her gün ulaşılabilir fiyatlarla binlerce ürünü müşterilerimize sunuyoruz. Bugün 20 ilde 102 mağazamızla hizmet veriyoruz.  Ve mağaza sayımızı hızla artırıyoruz. Kişisel bakımın kapsayıcı ve erişilebilir olması gerekliliği ile mağazalarımızda kadın, çocuk kişisel bakım yanında erkek kişisel bakım alanları da açıyoruz. Güneş kremi kullanımı da kişisel bakımın önemli adımlarından biri. Cilt Kanseri Farkındalık Ayında #ErkeklerDeYanar kampanyamızda Hatayspor ile yaptığımız iş birliği ile geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyoruz” dedi. 

Sinem Serdar: “Erkek hedef kitleye odaklandığımız çizgi dışı bir iletişim kurguladık”

Migros Ticaret A.Ş. Müşteri Deneyim Stratejisi ve Pazarlama İletişimi Direktörü Sinem Serdar kampanyanın yaratıcı stratejisini şöyle değerlendirdi: “Yeni nesil kişisel bakım anlayışının temsilcisi olan Mion için yarattığımız #ErkeklerDeYanar kampanyasında, kişisel bakım iletişiminde çoğu zaman göz ardı edilen erkek hedef kitleye odaklanarak çizgi dışı bir iletişim kurguladık. Güneş kremi gibi temel bir cilt bakım ürününün iletişimi çoğunlukla kadınlar üzerinden yürütülürken, erkeklerin de cilt kanserine yakalandığını ve korunmak için güneş kreminin gerekliliğini vurguluyoruz. Kampanyayı dijital mecralar, influencer iş birlikleri ve büyük şehirlerdeki açık hava reklamlarıyla da destekliyoruz.”

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Mion Türkiye (@mionturkiye)'in paylaştığı bir gönderi

Kampanya Künyesi

Müşteri Deneyim Stratejisi ve Pazarlama İletişimi Direktörü: Sinem Serdar
Marka Yönetimi: Çaçan Yıldırım, Burcu Aday, Elif Meydani Keçeci, Elif Kardelen Acar
Medya ve Sosyal Medya İletişim Kanalları Yönetimi: Gözde Karasu Öztamur, Merve Ecem Nalbant, Meltem Taşpınar, Şeyma Özdemir, Ebru Batu Mutlu, Sercan Yıldırım
Reklamveren: Mion
Kreatif Ajans: Mullenlowe İstanbul
Prodüksiyon Şirketi: Mimeda
Medya Ajansı: Mindshare Turkey
Dijital Reklam Ajansı: Sem

Mion Mullenlowe İstanbul
1 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
2 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
3 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
4 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
5 Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Güncel Haberler
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
Kaptan Tsubasa sahada: Valenciennes’ten Japonya’ya saygı duruşu
Haberler
Kaptan Tsubasa sahada: Valenciennes’ten Japonya’ya saygı duruşu
Nafizcan Önder
14 Ağustos 2025
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Haberler
Z kuşağı tasarruf etmeyi öğreniyor
Nafizcan Önder
4 saat önce
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nda...
Haberler
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması’nda…
Sena Tufan
13 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.