Mavi’nin bugüne kadarki en sürdürülebilir koleksiyonu olan “All Blue” Serenay Sarıkaya ile tanıtıldı. All Blue stratejisini “kaliteyle sürdürülebilir büyüme” üzerine kuran şirket; İnsan, İnovasyon, Dinamizm ve Doğa’dan güç alan değerleriyle markasını geleceğe taşımayı hedefliyor.
Mavi’nin “All Blue” koleksiyonunu en filtresiz ve doğal haliyle kamera karşısına geçen Serenay Sarıkaya anlattı. Koleksiyonda denimin doğadan ve insandan aldığı enerjiyi “Mutlu bir geri dönüş hikayesi” olarak anlatan Serenay Sarıkaya “Mavi’nin All Blue koleksiyonu tamamen doğaya duyulan saygı ve sevgiyle şekillendi. Jean bu koleksiyonda fazlalıklarından arınarak en gerçek ve özünü yansıtan haliyle karşımıza çıkıyor. Bu filtresizlik, All Blue’da yaşatmak istediğimiz en önemli kavramlardan biri. İnsan en güvende hissettiği yerde en filtresiz halindedir diye düşünüyorum” dedi. Aynı zamanda koleksiyondaki denimler inovatif tekniklerle daha az su kullanılarak, daha az enerji harcanarak ve işlem görmeden üretilirken, koleksiyondaki her jean yüzde 100 vegan olma özelliği taşıyor ve hiçbir hayvansal malzeme kullanılmadığının da altı çiziliyor.